تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

عبادی‌پور: «دشمن ما» داخل ایران است!

میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان پس از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ گفت: ما از اول هم خوشبختانه کاری به منتقدان مغرض والیبال نداشتیم، به خاطر اینکه دشمن را در بیرون از ایران دنبالش هستیم در حالی که دشمن در داخل ایران است. ما حتی اگر الان قهرمان المپیک هم می‌شدیم باز همین منتقدان می‌گفتند این اتفاق شانسی بود.

کد خبر: ۱۳۳۳۴۲
۱۲:۳۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۱

عبادی‌پور: «دشمن ما» در داخل ایران است!

دیدارنیوز: کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان تاکید کرد که از همان ابتدا برای کسب تجربه در لیگ ملت‌های والیبال شرکت کردیم و صعود تیم جوان ما بهترین اتفاق ممکن بود.

میلاد عبادی‌پور پس از صعود تیم ملی والیبال به مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: ابتدا جا دارد که تقدیر و تشکر کنم از تمام بازیکنان و کادرفنی و مهم‌تر از همه این‌ها از مردم عزیز ایران تشکر می‌کنم که در برد‌ها و باخت‌ها پشت تیم ایران را خالی نکردند. در تمام این مسابقات با تیم ملی همراه بودند؛ دست تک تک این مردم را می‌بوسم که در بدترین شرایط و باخت‌ها پشت ما بودند و تیم را تنها نگذاشتند و من امیدوارم تا به این جای کار بخش کوچکی از زحمات و لطف آن‌ها را جبران کرده باشیم.

وی ادامه داد: ما از اول هم خوشبختانه کاری به منتقدان مغرض والیبال نداشتیم، به خاطر اینکه دشمن را در بیرون از ایران دنبالش هستیم در حالی که دشمن در داخل ایران است. ما حتی اگر الان قهرمان المپیک هم می‌شدیم باز همین منتقدان می‌گفتند این اتفاق شانسی بود. با این افراد کاری نداریم، همان طور که در گذشته هم با این نقد‌ها کاری نداشتیم. جا دارد که از آن‌ها تشکر کنیم، چون اگر نبودند شاید این اتفاقات سال‌های اخیر برای والیبال رقم نمی‌خورد. تشکر ویژه از آن‌ها دارم به خاطر اینکه آن‌ها این انگیزه را به بازیکنان دادند تا با تلاش صد درصدی اکثر مسابقات را ببریم و خوب پیش برویم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان افزود: بازیکنان تیم ملی بدون توجه به این حرف‌ها بهترین اتفاق ممکن را رقم زدند، از همان ابتدا هم می‌دانستیم که تیم جوانی داریم و برای کسب تجربه بازی می‌کنیم. خداراشکر که این کسب تجربه باعث خوشحالی مردم شد و باعث شد که جوانان تیم ایران بیشتر از روز‌های گذشته پیشرفت داشته باشند و بهترین‌شان را به نمایش بگذارند.

عبادی‌پور خاطرنشان کرد: نظر شخصی من این است که شما هرچه قدر هم تجربه کسب کنید باز هم بی تجربه هستید، نه در ورزش، حتی در زندگی شخصی هم همین طور است، شاید اتفاقاتی رخ دهد که پیش از آن برای کسی رخ نداده باشد. تا اینجای کار هیچ اتفاقی هم نیفتاده است و حتی اگر در مرحله نهایی ببازیم و حذف شویم باز هم می‌گویم دم تک تک بازیکنان گرم که تا اینجا صبوری به خرج داده و صد درصد انرژی خودشان را در تمام بازی‌ها گذاشتند. در یکسری از بازی‌ها بازیکنان ما مصدومیت‌های جزیی داشتند، اما دم همه شان گرم که پشت تیم را هیچ وقت خالی نکردند و صددرصد توان خود را گذاشتند. به آن‌ها تبریک ویژه می‌گویم، تیم ما تیمی کم‌سن و سال است و نشان دادند روز به روز پیشرفت می‌کنند. امیدوارم پیشرفت‌شان همین‌طور ادامه داشته باشد.

وی در پایان گفت: مسلما در مرحله نهایی هم برای پیروزی به زمین خواهیم رفت، اما تا این جا هم بد جلو نرفته‌ایم و برای شخص من صعود تیم ملی بهترین اتفاق ممکن بود. به خاطر اینکه همان اول هم می‌دانستیم که برای کسب تجربه وارد این مسابقات شده‌ایم. نباید با برد‌های اخیر انتظار بیش از حد از تیم داشته باشیم. تاکنون خوب پیش رفته‌ایم و امیدوارم این اتفاقات خوب برای تیم و مردم ایران ادامه‌دار باشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی