تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
یک هفته با نقل و انتقالات

مهاجم گالاتاسرای در راه سپاهان، وریا شماره ۲۱ فولاد

نقل و انتقالات در هفته ای که گذشت از جانب بیشتر تیم‌ها با تمدید بازیکنان فصل گذشته همراه بود و انگار اکثر تیم‌ها تلاش کردند بازیکنان خود را حفظ کنند تا سر از تیم دیگری درنیاورند.

کد خبر: ۱۳۳۲۳۵
۱۴:۴۸ - ۱۷ تير ۱۴۰۱

وریا نقل و انتقالات

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: اکثر تیم‌های لیگ ساختار اصلی خودشان را پیدا کردند و به غیر از استقلال و چند تیم که تغییرات اصلی در کادر فنی داشتند، سایر تیمها تمرینات پیش فصل خودشان را نیز شروع  کرده اند.

خداحافظی کاپیتان غفوری از استقلال

در استقلال تهران زبیر نیک نفس، سعید مهری، مهدی مهدی پور، سبحان خاقانی و رضا آذری قراردادشان را با استقلال تمدید کردند. ضمن اینکه پس از کش و قوسهای فراوان بر سر تمدید یا جدایی وریا غفوری سرانجام کاپیتان استقلال با پستی در ایستاگرام خودش از هواداران آبی خداحافظی کرد تا برای سومین هفته همچنان او با هشتگ وریا غفوری تنها نیست، همراهی شود.

دو ورودی و ۵ خروجی در پیکان

پیکانی ها در هفته‌ای که گذشت با امیر شبانی و ساسان حسینی قرارداد امضا کردند. پیمان رنجبری، امیرحسین جدی،رضا خاکساز، سعید سحر خیزان و محمد مهدی محبی نیز از جمع پیکانی ها جدا شدند.

سپاهان به دنبال گومیس

در اصفهان سپاهان که با ژوزه مورایس و دستیاران نامی‌اش کار خودش را آغاز کرده قصد دارد با گومیس ستاره سابق الهلال و بازیکن فعلی گالاتاسرای قرار داد ببندد که نهایی شدن این خبر می تواند پس از انتقال مربی دومین بمب خبری در اصفهان باشد. گفتنی است ارزش این بازیکن در ترانسفر مارکت ۸۲۵ هزار دلار است.

سه ورودی برزیل

صنعت نفت آبادان پس از هفته ها با رحیم آل‌بوغبیش،علی مغنمیان، فرشاد جانفزا برای فصل آینده به توافق رسید. شروین بزرگ هم از جمع برزیلی‌ها جدا شد.

وریا با شماره ۲۱ فولاد

فولادی ها سرانجام با سعید آقایی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس قرارداد بستند ضمن اینکه شنیده می شود قرار است وریا غفوری کاپیتان فصل گذشته استقلال درلیگ جدید با پیراهن شماره ۲۱ فولاد به میدان برود. مذاکرات با افشین دژاگه و فرشید اسماعیلی نیز همچنان ادامه دارد.

۵ بازیکن جدید در مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان هم در اولین گام به یکباره با ۵ بازیکن قرارداد بست. به این ترتیب  امیرحسین کریمی، پیمان رنجبری، سعید جلالی راد، علی کیانی فر، زکریا مرادی از فصل بعد پیراهن تیم نفت مسجد را بر تن خواهند کرد.

پرشورها امیدوار با بردیف

در تبریز تراکتوری ها با  پوریا آریاکیا، رضا کاخساز، سجاد دانایی، صفا هادی  محمدرضا خانزاده، محمدرضا عباسی، مرتضی خراسانی، میلاد کر قرارداد بستند و به نظر می رسد با آمدن بردیف خون تازه ای به رگهای پرشورها ریخته شده باشد.

بازی دوستانه پرسپولیس

سایر تیمها در هفته ای که گذشت تغییرات چندانی نداشتند. بسیاری از تیمها تمرینات آماده سازی خودشان را شروع کردند و پرسپولیسی‌ها که از همه زودتر اقدام به جذب بازیکن کردند. حتی دیدار دوستانه‌ای را برابر امیدهای خودشان به نمایش گذاشتند که این مسئله نشان می دهد شاگردان یحیی گل محمدی از همین حالا مدعی لیگ ۲۲‌ام هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی