تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آخرین وضعیت «پیروز»؛ حال توله یوزپلنگ ایرانی خوب است

پیروز تنها توله یوزپلنگ باقی مانده از "ایران" که اکنون ۲ ماه و ۴ روز دارد، روز به روز در حال رشد و افزایش جست‌و‌خیز است و به گفته علیرضا شهرداری، پرستار پیروز روند درمان و رشد آن بهبود یافته است.

کد خبر: ۱۳۳۱۰۶
۱۳:۱۴ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

آخرین وضعیت «پیروز»؛ حال توله یوزپلنگ ایرانی خوب است

دیدارنیوز: آخرین تصاویر منتشر شده از توله یوزپلنگ ایرانی نشان از افزایش فعالیت، جست‌و‌خیز و حال خوب "پیروز" دارد، اما نباید فراموش کرد که همچنان نقص سیستم ایمنی می‌تواند برای پیروز خطرساز شود.

"پیروز" تنها توله یوزپلنگ باقی مانده از "ایران" که اکنون ۲ ماه و ۴ روز دارد، روز به روز در حال رشد و افزایش جست‌و‌خیز است و به گفته علیرضا شهرداری، پرستار پیروز روند درمان و رشد آن بهبود یافته است.

آخرین تصاویر منتشر شده از توله یوزپلنگ ایرانی نشان از افزایش فعالیت، جست‌و‌خیز و حال خوب "پیروز" دارد، اما نباید فراموش کرد که همچنان نقص سیستم ایمنی می‌تواند برای پیروز خطرساز شود. پیروز که در حال حاضر در پارک پردیسان و تحت شرایط ویژه نگهداری می‌شود، نمادی از حفظ امید‌ها برای حفظ گونه ارزشمند یوزپلنگ ایرانی در کشور محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی