تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

«رئیسی» ۱۷ تیرماه به کردستان می‌رود

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان از نهایی شدن زمان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان در روز جمعه ۱۷ تیرماه جاری خبر داد و گفت: کردستان مقصد بیست و هفتمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی است.

کد خبر: ۱۳۳۰۷۳
۰۹:۱۵ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

«رئیسی» ۱۷ تیرماه به کردستان می‌رود

دیدارنیوز: استاندار کردستان از نهایی شدن زمان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان در روز جمعه هفدهم‌تیرماه جاری خبر داد.

اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن زمان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به کردستان در روز جمعه هفدهم تیرماه جاری خبر داد و اظهار داشت: کردستان مقصد بیست و هفتمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی است.

وی سفر رئیس جمهور و تعدای از وزرا و معاونین رئیس جمهور و معاونین وزرا در جمعه همین هفته به استان را سرآغاز اتفاقات و رویدا‌های مهم و اثرگذار برای کردستان ذکر کرد و گفت: مصوبات و اعتباراتی که در سفر آیت‌الله رئیسی نهایی شده است می‌تواند منشا تغییر و تحولات اساسی در استان باشد.

استاندار کردستان افزود: میزان اعتبارات و دستاورد‌های سفر دولت سیزدهم و اطلاعات تکمیلی پیرامون این سفر در روز‌های آینده به صورت مبسوط به اطلاع مردم بزرگوار استان خواهد رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی