تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

انهدام ۲ باند تقلب و افشای سوالات کنکور در آذربایجان‌ غربی

به گفته رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی، باند‌های مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در ۲ شهرستان این استان منهدم شده‌اند.

کد خبر: ۱۳۲۸۷۶
۱۳:۱۸ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

انهدام ۲ باند تقلب و افشای سوالات کنکور در آذربایجان‌ غربی

دیدارنیوز: رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، از کشف باند‌های مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در ۲ شهرستان این استان خبر داد.

به نقل از سایت دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار داشت: حسب اعلام دادستان‌های این شهرستان‌ها، با گزارش واصله از اداره اطلاعات مبنی بر وجود باند‌های مجرمین تقلب و افشای سوالات آزمون سراسری در ۲ حوزه قضایی استان، با دستور قضایی اقدامات شناسایی انجام و طی عملیات‌های جداگانه‌ای اعضای این باند‌ها دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این باند‌ها به صورت سازمان یافته در راستای تقلب در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱، ضمن عقد قرارداد با داوطلبین کنکور و تجهیز داوطلبان به تجهیزات فنی و استخدام افرادی به عنوان کلیدزن، در صدد بودند زمینه ورود افراد فاقد صلاحیت به دانشگاه‌های کشور را در رشته‌های پر طرفدار فراهم کنند که با این اقدام قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: متهمین دستگیر شده ضمن قبول اتهامات وارده مطالبی را در خصوص نحوه فعالیت شبکه مجرمانه ارائه نموده و پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی و همچنین شناسایی سایر عوامل و همدستان به مراجع قضایی ارجاع و متهمین با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی