تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

زلزله هرمزگان؛ خسارتی به راه‌ها وارد نشده است

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره حادثه زلزله هرمزگان گفت: تاکنون گزارشی از بروز مشکل برای راه‌های اصلی و فرعی هرمزگان نداشتیم، اما برای رسیدن به نتیجه دقیقتر نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داریم.

کد خبر: ۱۳۲۸۷۳
۱۲:۵۹ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

زلزله هرمزگان؛ خسارتی به راه‌ها وارد نشده است

دیدارنیوز: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری صبح امروز در استان هرمزگان مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد تاکنون گزارشی از بروز مشکل برای راه‌های اصلی و فرعی استان هرمزگان در پی زلزله اخیر نداشتیم.

بامداد امروز زمین زلزله ۶.۱ ریشتری در استان هرمزگان رخ داد که تاکنون منجر به مرگ ۵ تن و مصدومیت ۴۴ نفر دیگر شده است.

غلامعباس بهرامی نیا - مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای - در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وضعیت راه‌های اصلی و فرعی این استان زلزله زده چگونه است؟ اظهار کرد: تاکنون گزارشی از بروز مشکل برای راه‌های اصلی و فرعی هرمزگان نداشتیم، اما برای رسیدن به نتیجه دقیقتر نیاز به زمان بیشتری برای بررسی داریم.

وی با بیان اینکه برای ارزیابی وضعیت راه‌های روستایی باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد افزود: هنوز نمی‌دانیم چه تعداد راه‌های روستایی در استان هرمزگان به دلیل زلزله بامداد امروز آسیب دیده است.

مدیرکل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: از صبح امروز آماده باش کامل برای کمک به مردم زلزله زده استان هرمزگان اعلام کردیم تا اگر نیاز به بازگشایی محوری وجود داشت به سرعت در این زمینه اقدام کنیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی