تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پایان بحران خط حمله پرسپولیس با «کاسیانو»؟

کاسیانو فصل ۲۰۲۰/۲۱، عنوان آقای گلی دسته دوم پرتغال را به دست آورد و آمارش در سطح اول فوتبال این کشور هم، در حدی بوده که پرسپولیسی‌ها را به حل مشکلات خط حمله‌شان امیدوار کند.

کد خبر: ۱۳۲۸۴۵
۰۹:۲۱ - ۱۱ تير ۱۴۰۱

جانشین شهریار و ورژن پیشرفته تمیروف؛ پایان بحران با کاسیانو؟

دیدارنیوز: پرسپولیسی‌ها امیدوارند آقای گل دسته دوم پرتغال، بتواند بحران خط حمله‌شان را به پایان برساند.

پرسپولیس بعد از ناکامی در جذب سجاد شهباززاده، علی علیپور و گادوین منشا، دوباره سراغ کاسیانو رفته و به نظر می‌رسد با پیشنهادی ۳۰۰ هزار دلاری به جذب او نزدیک شده است. این رقم البته، بابت رضایتنامه کاسیانو به ویزلا پرداخت می‌شود و دو طرف قبلا بر سر دستمزد این بازیکن برزیلی به توافق رسیده‌اند.

کاسیانو فصل ۲۰۲۰/۲۱، عنوان آقای گلی دسته دوم پرتغال را به دست آورد و آمارش در سطح اول فوتبال این کشور هم، در حدی بوده که پرسپولیسی‌ها را به حل مشکلات خط حمله‌شان امیدوار کند.

اوج‌گیری دیرهنگام
کاسیانو بیشتر دوران بازی، در برزیل حضور داشت. او سابقه بازی در سری آ و سری ب این کشور را دارد، اما هیچوقت، نتوانست در سطح بالایی ظاهر شود. او فقط سه گل در سری آ برزیل زد و برای پیدا کردن فرصت بازی، بیشتر سال‌های بازی را در سری ب گذراند. سال ۲۰۱۹، کاسیانو برای آخرین بار شانسش را در سری آ امتحان کرد که حاصل آن، ۱۰ بازی بدون گل با پیراهن آلاگوانو بود. او پس از ۳۰ سالگی، تصمیم گرفت فوتبالش را در پرتغال دنبال کند و همین تصمیم، به او فرصت اوج گرفتن و گلزنی‌های پرتعداد را داد.

آقای گلی در پرتغال
کاسیانو فصل اول حضورش در پرتغال، نتوانست در بوآویستا عملکرد قابل قبولی داشته باشد و فقط ۲ گل زد. نیمکت نشینی در بیشتر بازی‌های فصل، باعث شد تصمیم به ترک بوآویستا و پیوستن به ویزلا در دسته دوم فوتبال پرتغال بگیرد. آمار کاسیانو در این تیم، فوق العاده بود. ویزلا با قرار گرفتن در رده دوم، بعد از ۳۶ سال توانست مجوز حضور در سطح اول فوتبال پرتغال را پیدا کند. کاسیانو ۱۷ گل برای ویزلا زد و عنوان آقای گلی را کسب کرد. ویزلا و کاسیانو، فصل پیش در لیگ پرتغال هم چهاردهم شدند و توانستند در سطح اول فوتبال این کشور باقی بمانند. کاسیانو با زدن ۷ گل، دومین گلزن برتر تیمش پس از گیلهرم شتین ۸ گله بود. او مهمترین گل‌هایش را به پورتو و بنفیکا زد. فصل پیش در لیگ برتر ایران، فقط مهدی عبدی این تعداد گل را برای پرسپولیس زد.

ورژن پیشرفته تمیروف
یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم، به دنبال خرید یک مهاجم خارجی جنگنده، شوتزن و با قدرت بدنی بالا بود. همین هم باعث شد آن‌ها پس از ناکامی در خرید کاسیانو و سایر گزینه‌ها، با شرزود تمیروف قرارداد ببندند. تمیروف، اما در زدن ضربه به سمت دروازه حریف، بی‌دقت بود و پرسپولیسی‌ها را ناامید کرد. کاسیانو، مهاجمی با خصوصیات محبوب گل‌محمدی است. بازیکنی که با وجود رسیدن به ۳۳ سالگی دوندگی بالایی دارد، در دوئل‌های یک در برابر یک از قدرت بدنی خوبش کمک می‌گیرد و تمام کننده باهوشی هم محسوب می‌شود. بیشتر گل‌های او، با پای تخصصی یعنی پای راست هستند و با قد یک متر و ۸۴ سانتیمتر، خیلی کم با ضربه سر گل می‌زند. فصل پیش هم فقط یکی از گل‌هایش، با ضربه سر زده شد. پرسپولیسی‌ها نیم فصل دوم لیگ بیستم، با خرید شهریار مغانلو صاحب یک مهاجم قدرتمند و گلزن شدند، که ضربات سر خوبی هم می‌زد. گل‌محمدی امیدوار است با ورود کاسیانو، سرانجام به مهاجم مورد نظرش برسد و خیالش از خط حمله راحت شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی