تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

میرزایی خرید جدید استقلال؛ جانشین «وریا» از اصفهان آمد؟

آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی خود در فصل گذشته صالح حردانی و وریا غفوری را در اختیار داشتند و در پست وینگر راست هم کوین یامگا و سبحان خاقانی از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته شدند. حالا رضا میرزایی که توانایی بازی در هر دو پست را دارد، به عنوان چهارمین خرید تابستانی استقلال معرفی شده است. میرزایی با توجه به جدایی احتمالی وریا غفوری، احتمالاً در نقش رقیب صالح حردانی در فهرست استقلال جای خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۳۲۸۲۰
۰۹:۱۴ - ۱۰ تير ۱۴۰۱

میرزایی خرید جدید استقلال؛ جانشین «وریا» از اصفهان آمد؟

دیدارنیوز: مدافع-وینگر راست فصل گذشته سپاهان اصفهان که محصول آکادمی این باشگاه نیز به شمار می‌رود، به عضویت تیم فوتبال استقلال تهران در آمد.

فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها بعد از ناکامی در روز‌های نخست آغاز به کار بازار تابستانه، شتاب گرفته و مدیران باشگاه طی روز‌های گذشته موفق شده‌اند ۲ بازیکن جدید به خدمت بگیرند و در کنار جذب حامدی‌فر و زواری، توافقات برای ادامه همکاری با آرمان رمضانی، مهدی مهدی‌پور و روزبه چشمی به دست آمده است.

مدیران باشگاه استقلال برخلاف رقبای سنتی خود به دنبال جذب بازیکنان پرسروصدا نبوده و فعلاً خرید‌های خود را از میان بازیکنان جوان و پدیده‌های فصل گذشته لیگ برتر انجام داده‌اند. بعد از توافق با امید حامدی‌فر و محمدحسین زواری دو پدیده فصل گذشته صنعت نفت آبادان، استقلالی‌ها وارد مذاکره با وینگر فصل گذشته سپاهان اصفهان شدند.

رضا میرزایی که محصول آکادمی سپاهان بوده و در دو پست دفاع راست و وینگر راست سابقه بازی برای طلایی‌پوشان اصفهانی را دارد، فصل پر فراز و نشیبی را در اصفهان گذراند و تنها ۳ بار فرصت بازی در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان را به دست آورد و در ۱۲ مسابقه به عنوان یار جانشین وارد ترکیب سپاهان شد.

میرزایی که در لیگ بیست‌ویکم در مصاف با نفت مسجدسلیمان موفق به گلزنی برای سپاهان شده بود، همواره یک تعویض طلایی برای طلایی‌پوشان اصفهانی به شمار می‌رود. او در لیگ بیستم هم تنها ۷ بازی به عنوان یار ذخیره به ترکیب سپاهان اضافه شد، اما در دو بازی موفق به گلزنی شد و یک گل هم برای تیمش ساخت.

وینگر ۲۶ ساله سپاهان در هفته پایانی لیگ بیستم و در حضور یک نیمه‌ای خود مقابل استقلال، یک گل برای تیمش به ثمر رساند و یک گل را هم ساخت تا عملکردی فوق‌العاده را در مقابل آبی‌پوشان استقلال داشته باشد.

مدیران باشگاه استقلال در روز‌های گذشته مذاکرات خود را به صورت فشرده با رضا میرزایی انجام دادند و توافقات نهایی انجام شد. در روز‌های گذشته تصویر ضبط ویدیوی معرفی میرزایی در هتل محل مذاکرات مدیران استقلال در فضای مجازی منتشر شده بود، اما باشگاه استقلال با تاخیری یک روزه نسبت به تصاویر منتشره، خبر جذب میرزایی را رسانه‌ای کرد.

آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی خود در فصل گذشته صالح حردانی و وریا غفوری را در اختیار داشتند و در پست وینگر راست هم کوین یامگا و سبحان خاقانی از سوی فرهاد مجیدی به کار گرفته شدند. حالا رضا میرزایی که توانایی بازی در هر دو پست را دارد، به عنوان چهارمین خرید تابستانی استقلال معارفه شده است. میرزایی با توجه به جدایی احتمالی وریا غفوری، احتمالاً در نقش رقیب صالح حردانی در فهرست استقلال جای خواهد گرفت.

کاوه رضایی مهاجم فصل گذشته اودهورلی بلژیک و سیدمحمد حسینی مدافع پیشین هوادار تهران دو گزینه دیگر مدنظر مدیران باشگاه استقلال هستند که مذاکرات با آن‌ها در حال انجام است و احتمالاً پنجمین و ششمین خرید آبی‌ها در بازار تابستانه خواهند بود.

مدیران باشگاه استقلال در کنار فعالیت برای جذب بازیکن جدید، در تلاش برای حفظ شاکله تیم فصل گذشته خود هستند و در این زمینه مذاکرات برای تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی