تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

«سونامی جدید کرونا» در فرانسه؛ آمار مبتلایان ۵۴ درصد افزایش یافت

بر اساس آمارهای جدید، کرونا به سرعت در فرانسه در حال گسترش است و این کشور وارد موج هفتم بیماری کووید می‌شود. برخی از رسانه‌ها از «سونامی جدید کرونا» در این کشور خبر می‌دهند.

کد خبر: ۱۳۲۷۸۵
۱۸:۱۹ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

آغاز موج هفتم کرونا در فرانسه؛ آمار مبتلایان جدید ۵۴ درصد افزایش یافت

دیدارنیوز: آمار‌ها نشان می‌دهند که ویروس کرونا به سرعت در فرانسه در حال گسترش است و این کشور وارد موج هفتم بیماری کووید می‌شود.

به نظر می‌رسد در روز‌های آینده دولت امانوئل مکرون دستورالعمل و محدودیت‌های جدیدی را در زمینه مبارزه با شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور وضع کند.

تنها در روز سه شنبه ۱۴۷ هزار مورد ابتلا در این کشور گزارش شده است. برخی از رسانه‌ها از «سونامی جدید کرونا» در این کشور خبر می‌دهند.

به گفته وزارت بهداشت آمار مبتلایان به کووید-۱۹، ۵۴ درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

بیشترین میزان ابتلا به سویه اومیکرون است. این در حالی است که دولت فرانسه از نیمه‌های مارس گذشته اغلب محدودیت‌های کرونایی را کنار گذاشته است.

ایزابل بورن، نخست وزیر فرانسه، سه شنبه از تمامی فرمانداری‌ها خواست تا شهروندان را به زدن ماسک ترغیب کنند. با این حال هنوز هیچ «اجباری» در زدن ماسک در اماکن عمومی فرانسه وجود ندارد.

از ۱۶ ماه مه گذشته اجباری بودن پوشیدن ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی لغو شده که حالا دوباره وزیر بهداشت این کشور، بریجیت بورگینیون خواسته هرچه سریعتر ماسک زدن در وسایل حمل و نقل عمومی و مسافرتی اجباری شود.

مهم‌ترین چالشی که در برابر مقامات فرانسوی وجود دارد بالارفتن احتمالی میزان مرگ و میر و بستری شدن در بیمارستان است. هنوز تعداد مرگ و میر و افرادی که ناگزیر در بیمارستان بستری می‌شوند به حدی نرسیده تا مقامات را مجاب کند به محدودیت‌ها شدت ببخشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی