تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عزیزی: برخی از «سپاه» کینه دارند و به انتصابات اخیر انگ می‌زنند

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس درباره انتصابات اخیر در سپاه پاسداران گفت: برخی‌ها با کینه و خصومتی که نسبت به سپاه پاسداران دارند به هرگونه جا‌به‌جایی می‌خواهند انگ سیاسی یا غیرطبیعی بودن بزنند که این به حب و بغض‌های برخاسته از آن کینه‌های انباشته شده خودشان برمی‌گردد وگرنه بحث تغییر و انتصابات یک امر کاملا طبیعی و پذیرفته شده‌ای است.

کد خبر: ۱۳۲۷۵۹
۱۱:۵۴ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

عزیزی: برخی از «سپاه» کینه دارند و به انتصابات اخیر انگ می‌زنند

دیدارنیوز: نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی گفت: بحث انتصابات در سپاه پاسداران موضوعی است که در طول سالیان گوناگون اتفاق افتاده که فرماندهان، مدیران و مسئولانی از صحنه خدمت خارج شدند و مسئولین جدیدی آمدند و سنگر و پرچم را به دست گرفتند؛ از این جهت اتفاق نادر، غیرمنتظره و موضوع عجیبی نبوده است.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، در رابطه انتصابات اخیر در سپاه پاسداران و بحث‌هایی که پیرامون برخی از انتصابات در فضای مجازی مطرح می‌شود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های مسلح ما در سلسله مراتب فرماندهی معظم کل قوا هستند و امروز الحمدلله از یک سابقه بسیار درخشان و بی‌نظیر هم در جغرافیای ایران اسلامی و هم در خارج از مرز‌های جغرافیایی ما بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: حقیقتا سپاه پاسداران از اصول، آرمان‌ها و اندیشه‌های ملت بزرگوار ایران پاسداری کرده و در صحنه‌های مختلف با ایثار، از خودگشتگی، شجاعت و مسئولیت‌پذیری منشاء تحولات بزرگی در ایران اسلامی، منطقه و حتی در حوزه‌های بین‌الملل نیز بوده است.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی با اشاره به انتصابات اخیر، عنوان کرد: در موضوع جا‌به‌جایی مدیران، مسئولان و فرماندهان نیرو‌های مسلح، چون در سلسله مراتب نیرو‌های مسلح هستند به هر حال ضمن اینکه یک امر کاملا طبیعی محسوب می‌شود، موضوعی است که در طول سالیان گوناگون اتفاق افتاده که فرماندهانی رفتند و فرماندهانی آمدند، مدیران و مسئولانی از صحنه خدمت خارج شدند و مسئولان جدیدی آمدند و سنگر و پرچم را به دست گرفتند؛ از این جهت اتفاق نادر و غیرمنتظره و موضوع عجیبی نبوده است. عزیزی که سال‌ها منشاء خدمت و تلاش بوده، قریب به ۱۳ سال با همه وجود خدمت کرده جای خود را به یک عزیز دیگری داده که آمده در این صحنه و می‌خواهد خدمت کند.

وی خاطرنشان کرد: البته در چنین مواقعی برخی‌ها با کینه و خصومتی که نسبت به سپاه پاسداران دارند به هرگونه جا‌به‌جایی می‌خواهند انگ سیاسی یا غیرطبیعی بودن بزنند که این به حب و بغض‌های برخاسته از آن کینه‌های انباشته شده خودشان برمی‌گردد وگرنه بحث تغییر و انتصابات یک امر کاملا طبیعی و پذیرفته شده‌ای است.

عزیزی اظهار داشت: من برای عزیزی که آمده آرزوی توفیق و برای عزیزی که رفته آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم و امید دارم که همه ان‌شاء‌الله بتوانند در مسیر خدمت صادقانه و ثابت قدم باشند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی