تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دریافت «دلاری» بلیت هواپیما از اتباع خارجی قطعی شد

حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تهیه و ابلاغ دستورالعمل دلاری شدن بلیت هواپیما برای اتباع خارجی خبر داد و گفت: هیچ یک از مراکز فروش چه به صورت کانال یا اپلیکیشن یا سایت‌ها حق نمایش نرخ اتباع غیر ایرانی را ندارند.

کد خبر: ۱۳۲۷۴۴
۰۹:۴۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

دریافت «دلاری» بلیت هواپیما از اتباع خارجی قطعی شد

دیدارنیوز: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از تهیه و ابلاغ دستورالعمل دلاری شدن بلیت هواپیما برای اتباع خارجی خبر داد.

حسن خوشخو با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس مصوبات جلسه‌ای که با اعضای انجمن شرکت‌های هواپیمایی داشتیم هیچ یک از مراکز فروش چه به صورت کانال یا اپلیکیشن یا سایت‌ها حق نمایش نرخ اتباع غیر ایرانی را ندارند و اتباع غیر ایرانی برای تهیه بلیت باید به شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنند و پرداخت وجه به صورت دلاری یا ریالی است.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که کپی گذرنامه‌ها را برای صدور بلیت داشته باشند تا از کوچک‌ترین سو استفاده احتمالی جلوگیری شود و اتباع ایرانی مقیم خارج از کشور ازاین قانون مستثنی هستند.

خوشخو تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی حق مسدود سازی درگاه‌های فروش بلیت را ندارند اگر این اتفاق بیفتد سازمان هواپیمایی مجوز پرواز شرکت خاطی را باطل می‌کند.

وی در واکنش به نامه‌ی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری مبنی درخواست توقف دریافت دلاری بودن بلیت برای اتباع غیر ایرانی گفت: براساس آیین نامه‌های دولتی مرجع تعیین نرخ گذاری شورای عالی هوایی است و سایر ارگان‌ها نمی‌توانند تعیین کننده در این موضوع باشند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی