تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تبریک سالروز آزادسازی «مهران» توسط قالیباف

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پیشاپیش دهم تیرماه که روز آزادسازی مهران است را به همه رزمندگان، خانواده شهدا، ملت ایران و به ویژه مردم شهیدپرور ایلام که نقش جدی و اساسی در آزادسازی مهران داشتند و از جمله همه عشایر و ایل‌های آن تبریک و تهنیت می‌گویم.

کد خبر: ۱۳۲۷۴۱
۰۹:۴۷ - ۰۸ تير ۱۴۰۱

تبریک سالروز آزادسازی «مهران» توسط قالیباف

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی دهم تیرماه روز آزادسازی مهران را تبریک گفت.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فردا (پنج‌شنبه) سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) حضرت جوادالائمه است که به ملت عزیز ایران اسلامی و تمامی محبین و شیعیان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: همچنین پیشاپیش دهم تیرماه که روز آزادسازی مهران است و در یک نبرد بسیار سخت طولانی و چند روزه منجر به آزادسازی مهران شد را به همه رزمندگان، خانواده شهدا، ملت ایران و به ویژه مردم شهیدپرور ایلام که نقش جدی و اساسی در آزادسازی مهران داشتند و از جمله همه عشایر و ایل‌های آن تبریک و تهنیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان به روح پرفتوح همه شهدا به ویژه شهدای این عملیات درود فرستاد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی