تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

واکنش وزیر ارتباطات به فیلتر «اینستاگرام» و «واتساپ»؛ در اختیارمان نیست، اما شایعه است!

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به برخی خبرها در خصوص فیلتر اینستاگرام و واتساپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است، فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست، اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

کد خبر: ۱۳۲۷۲۱
۱۸:۳۶ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

واکنش وزیر ارتباطات به فیلتر «اینستاگرام» و «واتساپ»؛ در اختیارمان نیست، اما شایعه است!

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به طرح برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص فیلتر اینستاگرام و واتساپ تاکید کرد: این موضوع تنها یک شایعه است و هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

عیسی زارع‌پور واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص فیلتر زودهنگام اینستاگرام و واتساپ گفت: این موضوع تنها یک شایعه است، فیلترینگ در اختیار وزارت ارتباطات نیست، اما هیچ تصمیمی در هیچ بخشی از کشور در این مورد اتخاذ نشده است.

وی ادامه داد: اطلاع ندارم، چرا این مباحث و شایعات در کشور مطرح می‌شود، زیرا تنها نگرانی مردم را در پی دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی