تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رئیسی: با توجه به شرایط اقتصادی، صندوق‌های قرض‌الحسنه نقش موثرتری ایفا کنند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دیدار اعضای هیات امنای صندوق‌های قرض‌الحسنه و معتمدین بازار گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

کد خبر: ۱۳۲۷۲۰
۱۸:۳۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

رئیسی: صندوق‌های قرض‌الحسنه، مصداق عمل خیر به همنوعان است

دیدارنیوز: در دیدار اعضای هیات امنای صندوق‌های قرض‌الحسنه و معتمدین بازار با رئیس جمهور مهم‌ترین مسائل، مشکلات و راهکار‌های ایفای نقش این صندوق‌ها در کمک به دولت و کاهش مشکلات مردم بررسی شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این دیدار که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه قرض‌الحسنه ریشه در اعتقاد و باور‌های مردم دارد، تاکید کرد: امروز صندوق‌های قرض‌الحسنه با برخورداری از اعتماد مردم، مصداق عمل خیر و کمک مؤمنانه به همنوعان شناخته می‌شود.

رئیس جمهور با قدردانی از خدمات صندوق‌های قرض‌الحسنه و تلاش‌های خالصانه و ارزشمند مدیران این صندوق‌ها افزود: صندوق‌های قرض‌الحسنه علاوه بر خدمات‌رسانی به قشر‌های ضعیف و نیازمند، کمک دولت نیز محسوب می‌شوند و دولت نیز از این صندوق‌ها حمایت می‌کند.

رئیسی اجرای دستورالعمل‌های شورای پول و اعتبار را برای حفظ سلامت عملکرد صندوق‌ها و برقراری انضباط مالی ضروری دانست و تاکید کرد: باید با بهره‌گیری از مشورت‌های اعضای امنای صندوق‌ها مراقبت شود نام درخشان این صندوق‌ها و خدمات آن‌ها آسیب نبیند و برای نظارت نیز از چهره‌های خوش‌نام و دلسوز مجموعه قرض‌الحسنه‌ها استفاده شود.

رئیس جمهور خطاب به مدیران صندوق‌های قرض‌الحسنه نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، صندوق‌های قرض‌الحسنه با افزایش و توسعه خدمات، نقش فعال‌تر و موثرتری در کمک به حل مشکلات ایفا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی