تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تجاوز نظامی ارتش پوتین/ انگلیس: توان رزمی نیرو‌های «روسیه» کم شده

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که نیرو‌های روسی در حال از دست دادن کارایی رزمی خود هستند و علیرغم حضور شش ارتش مختلف، تنها در «سیویرودونتسک» به موفقیت تاکتیکی دست یافته‌اند.

کد خبر: ۱۳۲۶۹۵
۱۳:۳۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

تجاوز نظامی ارتش پوتین/ انگلیس: توان رزمی نیرو‌های «روسیه» کم شده

دیدارنیوز: بخش اطلاعات وزارت دفاع انگلیس در ارزیابی خود اعلام کرد که نیرو‌های مسلح روسیه به طوری فزاینده از درون خالی می‌شوند و در حال حاضر در سطحی از اثربخشی رزمی ضعیف قرار گرفته اند.

رکن اطلاعات وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد که نیرو‌های روسی در حال از دست دادن کارایی رزمی خود هستند و علیرغم حضور شش ارتش مختلف، تنها در «سیویرودونتسک» به موفقیت تاکتیکی دست یافته‌اند.

وزارت دفاع انگلیس در آخرین ارزیابی خود از درگیری‌ها در اوکراین با انتشار توییتی نوشت: نیرو‌های اوکراینی بعد از عقب نشینی از سیویرودونتسک، به متحد کردن و تثبیت موقعیت‌های خود بر روی زمین‌های مرتفع‌تر در شهر «لیسیچانسک» ادامه می‌دهند و همچنین با حملات موفقیت آمیز در عمق خطوط نیرو‌های روسی، فرماندهی و کنترل ارتش روسیه را مختل می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در فاصله بین ۲۴ الی ۲۶ ژوئن (۳ الی ۵ تیر)، روسیه با استفاده از موشک‌های دوربرد، حملاتی شدید و غیرمعمول را در سراسر اوکراین انجام داد. این سلاح‌ها به احتمال زیاد شامل موشک‌های AS-۴ KITCHEN متعلق به دوران شوروی و موشک‌های مدرن‌تر AS-۲۳ a KODIAK می‌شدند که از حریم هوایی بلاروس و روسیه شلیک شدند.

وزارت دفاع انگلیس افزود که این تسلیحات برای هدف قرار دادن اهداف با اهمیت راهبردی طراحی شده بودند، اما روسیه همچنان به جهت مزیت تاکتیکی به استفاده از آن‌ها در تعداد و مقیاس زیاد ادامه می‌دهد.

این بیانیه در پایان آورده است: روسیه همچنین به طور مشابه، عناصر اصلی شش ارتش مختلف را به میدان فرستاد، اما در سیورودونتسک تنها موفقیتی تاکتیکی به دست آورد. نیرو‌های مسلح روسیه به طوری فزاینده از درون خالی می‌شوند. آن‌ها در حال حاضر سطحی از اثربخشی رزمی ضعیف را تجربه می‌کنند که احتمالاً در درازمدت ناپایدار است.

همه این‌ها در حالی است که روز گذشته منابع خبری روسی اعلام کردند که نیرو‌های ارتش روسیه به شهر لیسیچانسک، دومین شهر راهبردی و تنها شهر تحت کنترل نیرو‌های اوکراینی در جمهوری خلق «لوهانسک» در منطقه «دونباس» در شرق اوکراین نزدیک‌تر شده و از عقب نشینی نیرو‌های اوکراینی جلوگیری کرده اند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی