تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مهاجم ایرانی در لیست «مجیدی»؛ ستاره استقلال به امارات می‌رود؟!

روزنامه اماراتی نامی از این مهاجم ایرانی به میان نیاورده است، اما به نظر می‌رسد که گزینه مورد نظر مجیدی، حسین‌زاده است که گمانه زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آبی پوشان به گوش می‌رسد هر چند که او با تیم قرارداد دارد.

کد خبر: ۱۳۲۶۵۹
۰۹:۲۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۱

مهاجم ایرانی در لیست «مجیدی»؛ ستاره استقلال به امارات می‌رود؟!

دیدارنیوز: روزنامه الاتحاد امارات اعلام کرد که تیم اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک مهاجم ایرانی در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

فرهاد مجیدی بعد از قهرمان کردن استقلال در لیگ برتر ایران به عنوان سرمربی جدید اتحاد کلباء انتخاب شد. مجیدی به دنبال تغییرات در تابستان و جذب بازیکنان جدید است. این مربی ایرانی جلسه‌ای را با مدیران باشگاه برگزار کرد تا درباره نقل و انتقالات با آن‌ها صحبت کند و اسامی بازیکنان مورد نظر خود را به آن‌ها بدهد.

در فهرست فرهاد مجیدی نام یک مهاجم ایرانی به چشم می‌آید و او از مدیران باشگاه خواسته است که زمینه جذب این بازیکن را مهیا کنند.

این روزنامه اماراتی نامی از این مهاجم به میان نیاورده است، اما به نظر می‌رسد که گزینه مورد نظر مجیدی حسین زاده است که گمانه زنی‌های زیادی درباره جدایی او از آبی پوشان به گوش می‌رسد هر چند که او با تیم قرارداد دارد.

پیش از این هم روزنامه‌های اماراتی از مهدی قایدی به عنوان یکی از گزینه‌های مورد علاقه مجیدی برای تقویت خط حمله اتحاد کلباء یاد کردند.

این تیم اماراتی فصل قبل در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت و باید دید که با مجیدی چه نتایجی کسب خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی