تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

«سیدجلال» امروز خداحافظی می‌کند؟

دیروز برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس از مراسم خداحافظی سیدجلال حسینی خبر دادند که احتمالاً امروز برگزار می‌شود. گفته شده امروز در یک کنفرانس خبری از سیدجلال حسینی تقدیر می‌شود که ظاهراً مسئولان باشگاه پرسپولیس طی دو روز گذشته در تدارک برگزاری‌اش بوده‌اند.

کد خبر: ۱۳۲۴۰۶
۱۰:۲۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

«سیدجلال» امروز خداحافظی می‌کند؟

دیدارنیوز: طی روز‌های گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس سعی داشتند در این خصوص حرفی نزنند و خبری از مراسم احتمالی خداحافظی سیدجلال حسینی و جزئیات مربوط به این ماجرا اعلام نشد تا اینکه دیروز کمال کامیابی‌نیا با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش به شکل غیرمستقیم این مسأله را باز کرد که خداحافظی جلال نزدیک است و او در پرسپولیس به‌عنوان بازیکن به پایان خط رسیده.

به نقل از ایران ورزشی، دیروز برخی از اطرافیان باشگاه پرسپولیس از مراسم خداحافظی سیدجلال حسینی خبر دادند که احتمالاً امروز برگزار می‌شود. گفته شده امروز در یک کنفرانس خبری از سیدجلال حسینی تقدیر می‌شود که ظاهراً مسئولان باشگاه پرسپولیس طی دو روز گذشته در تدارک برگزاری‌اش بوده‌اند.

البته شاید بهتر باشد برای این منظور و قدردانی از کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که به مربیگری روی آورده، در استادیوم آزادی و در حضور هواداران و بزرگان پرسپولیس مراسم ویژه و باشکوهی برگزار شود، اما به هر حال باید دید باشگاه برای حسینی چه خواهد کرد.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس ایده‌های جالبی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تقدیر از سیدجلال طراحی کرده و مدنظر دارد که باید دید در اجرا چگونه خواهد بود.

البته تا عصر دیروز همچنان این موضوع که بالاخره امروز کنفرانس خبری برگزار خواهد شد یا نه قطعی نشده و برخی مسائل مرتبط با آن باید حل و فصل می‌شد. به همین خاطر نه به اصحاب رسانه چیزی اعلام شد نه مسئولان باشگاه درباره این جلسه خبری می‌دادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی