تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

«جریان صدر» در دولت عراق مشارکت نمی‌کند

محمد صالح العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر با اشاره به اینکه برخی احزاب سیاسی درصدد اجرای یک طرح "خبیثانه" هستند، اعلام کرد که جریان صدر همانطور که در پارلمان با این افراد مشارکت ندارد، در دولت نیز مشارکت نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۲۴۰۵
۱۰:۲۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

«جریان صدر» در دولت عراق مشارکت نمی‌کند

دیدارنیوز: پس از استعفای نمایندگان جریان صدر از پارلمان عراق، یکی از نزدیکان رهبر این جریان از عدم مشارکت جریان صدر در روند تشکیل دولت جدید این کشور خبر داد.

محمد صالح العراقی، از نزدیکان مقتدی صدر با انتشار پیامی در فیسبوک نوشت: برخی احزاب سیاسی درصدد اجرای یک طرح "خبیثانه" هستند.

وی گفت: این طرح شامل تعیین یک وزیر از جریان صدر و یا فرد جدا شده از آن در ترکیب دولت جدید است.

العراقی ادامه داد: هدف از این طرح ساکت کردن حامیان جریان صدر و متهم کردن آن به مشارکت در دولت فاسدی است که درصدد تشکیل آن هستند.

وی در ادامه نسبت به پیامد‌های این اقدام "وقیحانه" هشدار داد و تاکید کرد: جریان صدر همانطور که در پارلمان با این افراد مشارکت ندارد، در دولت نیز مشارکت نخواهد کرد.

العراقی همچنین تاکید کرد که جریان صدر نه در گفتگو‌های این چنینی و نه در هیچ چیز دیگری نماینده‌ای نخواهد داشت.

وی همچنین نسبت به تلاش برای خدشه وارد کردن به وجهه جریان صدر هشدار داد و گفت که پاسخ جریان به چنین اقدامی "غیرقابل پیش‌بینی" خواهد بود.

«جریان صدر» در دولت عراق مشارکت نمی‌کند

بخش رسانه‌ای پارلمان عراق پنج‌شنبه اعلام کرد، نمایندگان جدید در داخل پارلمان ادای سوگند کردند که این نمایندگان جایگزین‌های نمایندگان مستعفی از جریان صدر هستند.

اخیرا مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق از نمایندگان فراکسیونش در پارلمان خواست استعفا بدهند. محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق استعفای آن‌ها را پذیرفت.

مقتدی صدر در اظهاراتی تلویزیونی گفته بود: ماندن فراکسیون صدر مانعی در برابر تشکیل دولت بوده، پس تمامی نمایندگان فراکسیون آماده استعفا هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی