تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
سعید علی‌حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری است

انوشیروانی: نمی‌دانم چرا اقدامی برای اعزام «بانوان» نکرده بودند!

سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درباره مساله بحث برانگیز اعزام نشدن تیم بانوان به مسابقات آسیایی گفت: من اعتقاد داشتم که مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بخش بانوان هم برای ما اهمیت زیادی دارد، چون ما ظرفیت خوبی در این رده سنی داشتیم، اما این اتفاق از سوی فدراسیون قبلی رخ نداده و نمی‌دانم دلیلش هم چیست.

کد خبر: ۱۳۲۴۰۰
۰۹:۴۲ - ۰۴ تير ۱۴۰۱

انوشیروانی: نمی‌دانم چرا اقدامی برای اعزام «بانوان» نکرده بودند!

دیدارنیوز: سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری تاکید کرد که سعید علی‌حسینی (سرمربی منصوبِ رئیس پیشین فدراسیون) سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان است.

سجاد انوشیروانی، درخصوص تلاش فدراسیون برای بازگرداندن ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: ما امروز (شنبه) با اردونشینان جلسه داریم. اردوی بزرگسالان در استان گلستان فعال است و ما داریم برای حضور در مسابقات کشور‌های اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنیم. با صحبتی که با بچه‌هایی که اردو را ترک کردند، داشتیم قرار است اردوی خوبی تا مسابقات کشور‌های اسلامی داشته باشیم، ضمن اینکه باید اردوی خانم‌ها را نیز سازماندهی کنیم.

وی افزود: جلوتر از آن، مسابقات آسیایی ازبکستان را در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان داریم، درحالیکه حضور در مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک را از دست داده‌ایم، هرچند که چند وزنه‌بردار خوب در این رده داشتیم، اما متاسفانه اقدامات لازم برای اعزام تیم انجام نشده بود. هم تعدادی از نوجوانان و هم جوانان‌مان را به ازبکستان اعزام خواهیم کرد، البته شاید تیم کامل اعزام نشود، اما حتما اعزام خواهیم داشت.

انوشیروانی با تاکید بر کنترل دوپینگ ملی‌پوشان در اعزام‌های بین‌المللی گفت: از فدراسیون پزشکی خواهش می‌کنیم که مجدد تست دوپینگ گرفته شود و بچه‎ها را برای مسابقاتی که اواخر تیر ماه در تاشکند ازبکستان در رده سنی نوجوانان و جوانان آسیا برگزار می‌شود آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از وزنه‌برداری بانوان مثل گذشته حمایت خواهد شد، تصریح کرد: قطعا همین‌طور است. بانوان ما هم برای شرکت در مسابقات کشور‌های اسلامی آماده می‌شوند، من اعتقاد داشتم که مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در بخش بانوان هم برای ما اهمیت زیادی دارد، چون ما ظرفیت خوبی در این رده سنی داشتیم، اما این اتفاق از سوی فدراسیون قبلی رخ نداده و نمی‌دانم دلیلش هم چیست، دیگر هم زمان برای این کار نداریم، ولی برای مسابقات کشور‌های اسلامی، اردوی بانوان ما از چند روز آینده شروع خواهد شد و با قدرت برنامه‌ریزی می‌کنیم. بعد از آن نیز به دنبال حضور در مسابقات قهرمانی جهان خواهیم بود.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درخصوص تعیین تکلیف سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: سرمربی تیم ملی ما فعلا سعید علی‌حسینی است.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی از سوی ایران در انتخابات IWF رای خواهد داد، گفت: در این رابطه ما نامه‌نگاری کردیم و به فدراسیون جهانی اعلام شد که چه تغییراتی در فدراسیون وزنه‌برداری ایجاد شده است. ما طبق ابلاغی که وزیر محبت کرد و اعتماد حمید سجادی، طی ایمیلی به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که چه تغییری در ریاست فدراسیون به وجود آمده است.

انوشیروانی در مورد احکامی که علی مرادی در روز‌های آخر ریاستش صادر کرده، نیز تاکید کرد: فعلا در این خصوص تصمیم‌گیری نشده و طی روز‌های آینده به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سجاد انوشیروانی در خاتمه گفت: از همه کسانی که در این مدت وزنه‌برداری و قهرمانان را حمایت کردند ممنونم، این حمایت‌ها امیدوارم ادامه داشته باشد تا روحیه و انگیزه دوچندانی در جامعه وزنه‌برداری برای بازگشت به روز‌های باصلابت ایجاد شود، با کمک هم و دعای خیر مردم به دنبال بهبود شرایط هستیم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی