تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
لیگ ملت‌های والیبال

ایران ۳ - آمریکا صفر؛ برد دلچسب مقابل شکست‌ناپذیرها

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ شب گذشته (پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱) در صوفیه به مصاف تیم ملی آمریکا، تنها تیم بدون شکست VNL رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

کد خبر: ۱۳۲۳۶۶
۰۷:۵۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۱

ایران ۳ - آمریکا صفر؛ برد دلچسب مقابل شکست‌ناپذیرها

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ موفق به شکست آمریکا شد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ شب گذشته (پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱) در صوفیه به مصاف تیم ملی آمریکا، تنها تیم بدون شکست VNL رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی ایران برای شروع بازی از طاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ایران در ست نخست با ارائه یک بازی کم‌اشتباه و دیدنی، موفق به پیروزی ۲۵ بر ۱۸ مقابل حریف قدرتمند خود شد. آمریکایی‌ها در این ست، دو برابر شاگردان عطایی مرتکب اشتباه شدند و ۲ سرویس بدون بازگشت امیرحسین اسفندیار، تأثیری قابل ملاحظه در ثبت پیروزی در ست نخست داشت.

بازی منطقی و کم‌اشتباه ایران در ست دوم هم ادامه داشت و اسپکر‌های آمریکا در این ست تا حدی توسط مدافعان ایران، کنترل شدند. کلید برتری ایران در این ست، دریافت‌های عبادی‌پور و اسفندیار بود که توپ‌های خوبی را برای بازی‌سازی وادی مهیا کردند. فشار تیم آمریکا با سرویس‌های این تیم روی تیم ایران بیشتر شد و آن‌ها را به جریان بازی برگرداند. دو تیم تا امتیاز ۲۷ در این ست مساوی پیش رفتند، اما هوشیاری وادی در تشخیص خطای اسپکر تیم ملی آمریکا، نتیجه این ست را ۲۹ بر ۲۷ به‌سود ایران رقم زد.

بازی دلچسب تیم ملی ایران در ست سوم هم ادامه داشت و البته اختلاف امتیاز دو تیم در این ست هرگز زیاد نشد. تیم ایران در ست سوم هم ۲۷ بر ۲۵ برنده شد تا روحیه و انرژی مضاعفی که لازمه ادامه کار بود به مجموعه والیبال ایران تزریق شود.

تیم ملی والیبال ایران در پایان دیدار با آمریکا ۴۶ امتیاز از حمله، ۶ امتیاز از دفاع، ۵ امتیاز مستقیم از سرویس و ۲۴ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. تیم ملی آمریکا نیز ۴۲ امتیاز از حمله، ۴ امتیاز از دفاع روی تور، ۳ امتیاز سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات تیم ایران کسب کرد.

نتایج سایر دیدار‌ها به‌شرح زیر است:

فرانسه ۳ ـ هلند صفر
چین صفر ـ آلمان ۳ (باخت فنی به‌دلیل کرونا)
لهستان ۳ ـ کانادا صفر
آرژانتین یک ـ اسلوونی ۳
صربستان صفر ـ برزیل ۳

برنامه سایر مسابقات تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها به وقت تهران به شرح زیر است:

هفته دوم: گروه چهارم، شهر صوفیه

جمعه ۳ تیرماه؛ ایران ـ برزیل، ساعت ۱۸
شنبه ۴ تیرماه؛ ایران ـ کانادا، ساعت ۱۵

هفته سوم: گروه ششم، شهر گدانسک

سه‌شنبه ۱۴ تیرماه؛ ایران ـ لهستان، ساعت ۲۲:۳۰
پنجشنبه ۱۶ تیرماه؛ ایران ـ ایتالیا، ساعت ۱۶:۳۰
جمعه ۱۷ تیرماه؛ ایران ـ اسلوونی، ساعت ۱۹:۳۰
شنبه ۱۸ تیرماه؛ ایران ـ صربستان، ساعت ۱۹:۳۰

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی