تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
کاپیتان اسبق فجر سپاسی، سرمربی این تیم شد

رجب زاده سرمربی جدید تیم فجر

مهدی رجب زاده کاپیتان و بازیکن اسبق تیم فجر شهید سپاسی شیراز به عنوان سرمربی این تیم از سوی مدیر باشگاه منصوب شد.

کد خبر: ۱۳۲۳۵۶
۱۴:۰۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۱

رجب زاده سرمربی جدید تیم فجر

 

دیدارنیوز: مدیر رسانه‌ای باشگاه فجر روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، افزود: رجب زاده امروز در باشگاه فجر حضور یافت و پس از مذاکره با مدیر عامل باشگاه، قرارداد خود را امضا کرد.

حسین عمادی ادامه داد: قرارداد سرمربی جدید تیم به مدت یک سال است، اما هنوز اعضای کادر فنی تیم مشخص نشده اند.

وی اضافه کرد: زمان آغاز تمرنیات تیم نیز به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ سرانجام مهدی رجب زاده که فوتبالش را با تیم فجر شهید سپاسی آغاز کرد و با ذوب آهن اصفهان به پایان رسانده بود به عنوان سرمربی جدید تیم قشقایی شیراز منصوب شد تا نخستین تجربه خود را به عنوان سر مربی آغاز کند.

اما تیم قشقایی پس از اینکه حتی به صدر جدول هم رسید به ناگاه سیر نزولی را آغاز و پس از چندین باخت تا رده هشتم جدول سقوط کرد و به نظر می‌رسید که کار رجب زاده به عنوان سرمربی با این تیم به اتمام رسیده که این اتفاق افتاد و این بار استعفایش به واقعیت پیوست و ۲۶ دیماه ۱۴۰۰ مورد موافقت مدیرباشگاه قشقایی قرار گرفت.

مهدی رجب زاده در دومین تجربه سر مربیگری خود هم اینک سکان تیمی را بر عهده گرفته که از لیگ برتر دوره بیست و یکم پس از هشت سال دوری سقوط کرد و به دسته یک رفت.

باید منتظر ماند و دید آیا سر مربی جدید این تیم که با حال و هوای این باشگاه آشنایی دارد، موفق خواهد شد و یا اینکه پس از چندین بازی دوباره شاهد تغییر و تحول در کادر فنی تیم باشیم.

اصغر اکبری، جمشید غدیری و مهرداد شکاری از جمله مربیان شیرازی بودند که برنامه خود را برای سکان این تیم به باشگاه فجر داده بودند که در نهایت قرعه به نام مهدی رجب زاده رقم خورد.

داستان یک سقوط

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از هشت سال دوری از لیگ برتر سرانجام در لیگ دوره بیست و یکم حضور یافت، اما در پایان با قرارگرفتن در قعر جدول وداع تلخی با سطح اول فوتبال کشور داشت.

۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ بود که فجری‌ها با شکست دادن تیم گل ریحان البرز به لیگ برتر صعود کردند تا به انتظارهشت ساله هواداران این تیم ارزشی و با سابقه پایان وآن‌ها را خوشحال کنند، اما این پایان کار نبود.

نتایج کسب شده توسط تیم فجر طی ۳۰ بازی و به جای گذاشتن آماری بسیار ضعیف در لیگ برتر، در نوع خود و در تاریخ ۳۴ ساله این باشگاه بی سابقه بود که منجر به سقوط تیم به دسته یک شد.

رقابت‌های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم بر گزار شود.

تیم‌های شهدای قشقایی و فجر شهید سپاسی نمایندگان فارس در دسته اول کشور هستند

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی