تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پانزدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین امروز برگزار شد

پانزدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز پنجشنبه در مجتمع فرهنگی آدینه با حضور ناطق نوری، آیت‌الله اراکی، برخی وزاری دولت‌های گذشته و معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۲۳۴۸
۱۱:۰۹ - ۰۲ تير ۱۴۰۱

پانزدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین امروز برگزار شد

 

دیدارنیوز: در این مراسم، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه مهندسین با بیان اینکه این حزب ۳۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: ما تاکنون کنگره‌های خود را به صورت دوسالانه برگزار و انتخابات شورای مرکزی و هیات بازرسی داشته‌ایم، اما به دلیل کرونا دوره گذشته مجازی برگزار شد.

باهنر با اشاره به خدمات دولت‌های گذشته از زمان جنگ تاکنون ادامه داد: طبیعی است هر دولتی را نقد کنیم ممکن است چند اشکال داشته باشد، اما باید قدر خدمات ارائه شده را بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: طبق این بیانیه ما نباید خدمات گذشته را فراموش کنیم و باید تا همیشه به جمهوریت و اسلامیت نظام افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه برخی اشکالات ناظر به مشکلات ساختاری و برخی نیز به دلیل عملکرد است، یادآور شد: باید بتوانیم در برخی ساختار‌ها تجدیدنظر کنیم.

باهنر با بیان اینکه ما سعی کرده‌ایم که یک مجموعه نخبه‌گرا باشیم، افزود: ما نیز در این تشکل به‌عنوان اتاق فکر به پیشرفت این روند کمک می‌کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی