تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رییس جمهور وارد خراسان شمالی شد

سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در بیست و ششمین سفر استانی دولت سیزدهم، صبح امروز پنجشنبه دوم تیر وارد استان خراسان شمالی شد.

کد خبر: ۱۳۲۳۴۷
۱۱:۰۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۱

رییس جمهور وارد خراسان شمالی شد

 

 دیدارنیوز: سیدابراهیم رییسی صبح امروز در فرودگاه شهدای بجنورد از سوی حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد استاندار و شماری از مسوولان مورد استقبال قرار گرفت.
در این سفر وزیر کشور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر نیرو، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، وزیر جهاد کشاورزی، وزیر راه و شهرسازی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت، عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

بازدید از بخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی، بازدید‌های سرزده، دیدار با اقشار مردمی و نخبگان و همچنین شرکت در شورای اداری استان از برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس جمهور به خراسان شمالی است.
از روز گذشته شماری از نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در برخی نقاط استان حضور یافتند و با برپایی میز‌های ارتباطات مردمی علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایات و پیشنهادها، خواسته‌ها و نامه‌های مکتوب مردمی را نیز دریافت کردند.
بیست و پنجمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رییسی انتخاب شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است.

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی