تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

باشگاه پرسپولیس: با عرفان باقری قرارداد نبستیم

در حالی که روز گذشته (سه شنبه) برخی رسانه‌ها از پیوستن عرفان باقری، بازیکن امید استقلال به پرسپولیس خبر داده بودند، اما باشگاه پرسپولیس امروز این خبر را رد کرد و گفت چنین قراردادی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۳۲۳۳۲
۱۹:۲۳ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

باشگاه پرسپولیس: با عرفان باقری قرارداد نبستیم

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ هیچگونه قراردادی با عرفان باقری منعقد نشده است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد هیچگونه قراردادی با عرفان باقری امضاء نکرده است و امضای قرارداد با این بازیکن را منوط به ارائه فسخ دو طرفه از سوی ایشان کرده و خبر‌هایی که در این خصوص منتشر می‌شود، صحت ندارد.

باشگاه پرسپولیس از هواداران خونگرم خود تقاضا کرد؛ هرگونه اخبار در خصوص نقل‌وانتقالات، باشگاه و تیم را از رسانه‌های باشگاه پیگیری کنند.

به گزارش دیدارنیوز، پس از انتشار خبر پیوستن باقری به پرسپولیس، باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و انتقالش به تیم رقیب قانونی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی