تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مهاجم برزیلی مدنظر «یحیی» در یک‌قدمی پرسپولیس

پس از حدود ۲۰ روز مذاکره رقم پیشنهادی کاسیانو مهاجم برزیلی و باشگاه پرسپولیس بهم یکدیگر نزدیک شده و توافق نسبی حاصل گردید. بر این اساس، او به‌زودی به تهران خواهد آمد تا قراردادش را با سرخپوشان نهایی کند.

کد خبر: ۱۳۲۲۹۱
۱۳:۰۶ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

مهاجم برزیلی مدنظر «یحیی» در یک‌قدمی پرسپولیس

دیدارنیوز: مهاجم برزیلی مدنظر «یحیی گل‌محمدی» با مدیران پرسپولیس به توافق رسیده و به‌زودی برای عقد قرارداد به تهران سفر می‌کند.

یکی از نام‌هایی که از ابتدای فصل نقل‌وانتقالات برای تقویت خط حمله پرسپولیس مطرح شد، «کاسیانو دیاز موریرا» مهاجم برزیلی تیم فوتبال ویزلا بود.

رقم درخواستی او بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو بود که این مساله حضورش در پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار داد. سپس رسانه‌های پرتغالی عنوان کردند که او به تیم سامسون اسپور ترکیه خواهد رفت، اما به نظر این اتفاق تنها یک تبلیغ برای این بازیکن بود.

با این حال پس از حدود ۲۰ روز مذاکره رقم پیشنهادی کاسیانو و باشگاه پرسپولیس بهم یکدیگر نزدیک شد و توافق نسبی حاصل گردید. بر این اساس، او به‌زودی به تهران خواهد آمد تا قراردادش را با سرخپوشان نهایی کند.

کاسیانو ۷ گل در لیگ پرتغال به‌ثمر رسانده و ۲ پاس گل هم داده است. او در مجموع ۲۵ بازی و ۱۵۹۳ دقیقه برای ویزلا به میدان رفته که از نظر میانگین زمان بازی در رده بیست و سوم برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.

این در حالی است که داروین نونز ستاره جدید لیورپول و فصل قبل بنفیکا در آن در صدر جدول قرار دارد و مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در رده دوم است. علی علیپور دیگر بازیکن ایرانی این فهرست در رده بیست و ششم برترین گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفت.

میانگین گل زده کاسیانو ۰.۲۸ صدم درصد گل در هر مسابقه است. کاسیانو یک گل در جام حذفی و یک گل هم در جام اتحادیه به ثمر رسانده است.

مهاجم برزیلی مدنظر «یحیی» در یک‌قدمی پرسپولیس

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی