تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

گفتگوی بلینکن و بنت درباره «تاثیر مخرب ایران»!

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا با مطرح شدن ادعایی علیه نقش ایران در منطقه آمده است: وزیر امور خارجه بلینکن بر احترام آمریکا نسبت به روند‌های دموکراتیک تاکید کرده و تعهد راسخمان را نسبت به روابط استراتژیک قوی آمریکا-اسرائیل و نگرانی‌های دوجانبه‌مان درباره تاثیر مخرب ایران در منطقه تکرار کرد.

کد خبر: ۱۳۲۲۷۰
۱۰:۳۹ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

گفتگوی بلینکن و بنت درباره «تاثیر مخرب ایران»!

دیدارنیوز: وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از گفتگوی وزیر امور خارجه این کشور و نخست‌وزیر اسرائیل، درباره مسائل مختلفی از جمله نقش ایران در منطقه خبر داد.

وبگاه وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از گفتگوی آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور با نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر داده و نوشت، آن‌ها درباره منحل شدن کنست صحبت کرده‌اند.

در این بیانیه با مطرح شدن ادعایی علیه نقش ایران در منطقه آمده است: وزیر امور خارجه بلینکن بر احترام آمریکا نسبت به روند‌های دموکراتیک تاکید کرده و تعهد راسخمان را نسبت به روابط استراتژیک قوی آمریکا-اسرائیل و نگرانی‌های دوجانبه‌مان درباره تاثیر مخرب ایران در منطقه تکرار کرد.

این بیانیه می‌افزاید: وزیر امور خارجه تاکید کرد که از تداوم همکاری نزدیکمان در زمینه مسائل منطقه‌ای و جهانی استقبال می‌کند و گفت، رئیس جمهور بایدن در انتظار سفر ماه بعدش به اسراییل است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی