تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

قالیباف: امثال شهید چمران نباید در دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی کمیاب باشند

محمدباقر قالیباف، در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگو پذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثنا و کمیاب نباشد.

کد خبر: ۱۳۲۱۸۱
۰۹:۵۸ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

قالیباف: امثال شهید چمران نباید در دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی کمیاب باشند

دیدارنیوز: رئیس مجلس تاکید کرد: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگو پذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثنا و کمیاب نباشد.

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور بیان کرد: فرارسیدن سالروز شهادت مجاهد دانشمند، شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می‌دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمع شدن ویژگی‌های درخشانی همچون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال و پرهیز از اقدامات شتابزده و محاسبه نشده، صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی نظیر به امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام و استعداد علمی کم نظیر از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود که انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می‌داد و با بی عملی و بی حاصلی بیگانه بود.

وی تاکید کرد: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه‌ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگو پذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثنا و کمیاب نباشد.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور در پایان گفت: به روح پرفتوح امام راحل، به دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و به تمامی شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی