تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

قربان‌زاده: مبلغ قرارداد سرمربیان استقلال و پرسپولیس به هم نزدیک است!

در حالی که اعلام رقم قرارداد ۴۰ میلیاردی یحیی گل محمدی در پرسپولیس موجی از انتقاد‌ها را در پی داشته، حالا رئیس سازمان خصوصی سازی گفته که رقم سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس بهم نزدیک است.

کد خبر: ۱۳۲۱۴۸
۱۸:۰۹ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

قربان‌زاده: مبلغ قرارداد سرمربیان استقلال و پرسپولیس به هم نزدیک است!

دیدارنیوز: رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید مبلغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان خود را به صورت شفاف اعلام کنند.

قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ۸۰۰ صفحه از شفاف سازی مسائل ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شده است. هر باشگاهی موظف است رقم قرارداد کادر فنی و بازیکنانش را جداگانه و با اصل و آپشن قرارداد به صورت کامل درسایت کدال افشا کند. رقم سرمربیان ۲ باشگاه نزدیک به هم است، اما در این باره اعضای هیئت مدیره تصمیم می‌گیرند و من فقط به منابع حاصل از افزایش سرمایه ورود می‌کنم.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هفته گذشته اعلام کرد که رقم قرارداد یحیی گل محمدی برای ۲ فصل یک مقدار کمتر از ۴۰ میلیارد تومان است، اما سایت باشگاه اعلام کرد که از اظهارات درویش سوء برداشت شده است.

نماد استقلال هفته آینده در بورس بازگشایی می‌شود
قربان‌زاده گفت: فکر می‌کنم نماد استقلال را هفته آینده در بورس خواهیم دید که مردم بتوانند سهام خرید و فروش کنند. همچنین رونمایی از نماد پرسپولیس به علت مستندات و رفت و برگشت بین حسابرس و مدیران مالی شرکت به تاخیر افتاده، اما باید در ۳ هفته آینده بازگشایی شود.

به گفته قربان‌زاده، تاخیر در بازگشایی نماد باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به‌دلیل این بود که وضعیت بازار سرمایه مناسب نبود؛ این بازگشایی باید زمانی اتفاق می‌افتاد که سهام‌دار خُرد هم متضرر نشود.

کمیته مصارف برای نظارت بر سهام پرسپولیس و استقلال تشکیل شد
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مبلغ ۷۱۰ میلیارد تومان سود سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است که ۳۵۹ میلیارد سهم استقلال و حدود ۳۵۰ میلیارد تومان سهم پرسپولیس است. وزارت ورزش و وزارت اقتصاد با یکدیگر هماهنگ شدند و کمیته‌ای از مصارف تشکیل شده که من، مدیرعامل ۲ باشگاه و معاون وزیر ورزش اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهیم که بر مصارف و افزایش منابع ارزش افزوده نظارت می‌کنیم.

سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مدتی پیش به فرابورس واگذار شد و پذیره نویسی این ۲ باشگاه در آخرین روز‌های زمستان سال گذشته به پایان رسید و مجموع سهام این ۲ باشگاه هم مشخص شود و قرار است به زودی نماد‌های این ۲ باشگاه در فرابورس بازگشایی شود.

سهام پرسپولیس و استقلال باید صرف سرمایه گذاری شود
قربان‌زاده گفت: کمیته مصارف شروطی را تعیین کرد که پول سهام ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس صرف سرمایه گذاری شود و نه بدهی‌های داخلی و خارجی. برهمین اساس ۶۵ درصد از ۳۵۰ میلیارد حاصل از پذیره‌نویسی این ۲ باشگاه باید صرف سرمایه‌گذاری، ۲۵ درصد صرف پرداخت بدهی و ۱۰ درصد صرف بازارگردانی شود.

سرمایه گذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید در قالب ورزشی باشد و اولویت در سرمایه گذاری باید بهبود زیر ساخت‌ها باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی