تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

لیگ برتر فوتبال؛ استارت فصل جدید با دوئل استقلال و نساجی!

مسئولان سازمان لیگ با بررسی‌های خود تقویم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را به صورت احتمالی چیده‌اند و به‌زودی قرار است تقویم نهایی رسماً اعلام شود. سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز درباره زمان احتمالی شروع فصل جدید فوتبال ایران، ۲۰ مردادماه را به عنوان تاریخ پیش‌بینی اعلام کرد.

کد خبر: ۱۳۲۱۲۶
۱۳:۴۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

لیگ برتر فوتبال؛ استارت فصل جدید با دوئل استقلال و نساجی!

دیدارنیوز: مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر پیرامون زمان‌بندی احتمالی شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی ارائه کرد.

بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پایان‌بندی عجیبی داشت و لغو ۲ مسابقه از هفته پایانی باعث شد تا در نهایت پرونده رقابت‌ها با صدور آرای انضباطی بسته شود. در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت بعد از اتمام فصل هستند و از هفته آینده تمرینات برای حضور در لیگ بیست‌ودوم آغاز خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در آبان‌ماه باید در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شرکت کند و حضور تیم ملی در جام جهانی خود بزرگ‌ترین چالش سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر است. ضمن آن‌که پیش از حضور در جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران فرصت بهره‌وری از آخرین فیفادی پیش از جام جهانی را در شهریورماه دارد که البته هنوز برنامه‌ریزی دقیقی برای استفاده از این فیفادی انجام نشده است.

مسئولان سازمان لیگ با بررسی‌های خود تقویم بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را به صورت احتمالی چیده‌اند و به‌زودی قرار است تقویم نهایی رسماً اعلام شود.

استارت فصل جدید با دوئل استقلال-نساجی
سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز درباره زمان احتمالی شروع فصل جدید فوتبال ایران، ۲۰ مردادماه را به عنوان تاریخ پیش‌بینی اعلام کرد. مهدی در توضیح زمان احتمالی تعیین‌شده برای شروع فصل جدید گفت: «۲۰ مرداد تاریخ شروع فصل است که بعد از ایام تاسوعا و عاشوراست. سعی می‌کنیم بعد از این ایام لیگ را با سوپرجام شروع کنیم تا تداخلی به وجود نیاید.»

استقلال و نساجی به عنوان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی برگزارکننده سوپرجام فوتبال ایران خواهند بود. مهدی درباره زمان دقیق برگزاری این مسابقه پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر توضیح داد: «تخمین ما برای برگزاری سوپرجام ۲۰ یا ۲۱ مرداد ماه است. لیگ جدید را با سوپرجام برگزار می‌کنیم، مگر اینکه شرایط مهیا نشود و مجبور شویم سوپرجام را به زمانی دیگر موکول کنیم.»

زمان قرعه‌کشی لیگ بیست‌ودوم؟
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره این‌که چه زمانی قرار است مسابقات لیگ برتر قرعه‌کشی شود، پاسخ روشنی نداد و گفت: «قرعه کشی را هم ابتدا باید برنامه زمان‌بندی لیگ را قطعی کنیم و بعد برای قرعه‌کشی در خدمت شما هستیم.»

مهدی از تلاش سازمان لیگ برای اتمام نیم‌فصل نخست لیگ برتر تا پیش از آغاز جام جهانی سخن گفت و توضیح داد: «تمام فشار ما این است که نیم فصل مصادف با جام جهانی باشد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی