تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دستور ویژه دادستان برای رسیدگی به پرونده کودک جان‌باخته در آمبولانس

علی صالحی، دادستان تهران در بازدید از دادسرای ویژه امور جنایی دستورات ویژه‌ای برای تسریع در رسیدگی به پرونده کودک جان باخته در آمبولانس صادر کرد.

کد خبر: ۱۳۲۱۰۰
۱۰:۰۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

دستور ویژه دادستان برای رسیدگی به پرونده کودک جان‌باخته در آمبولانس

دیدارنیوز: دادستان تهران از دادسرای ویژه امور جنایی بازدید کرد و دستور ویژه‌ای برای رسیدگی سریع‌تر به پرونده جان باختن کودک دو ساله در آمبولانس پنجره شده در خط ویژه داد.

علی صالحی، دادستان تهران در بازدید سرزده از دادسرای ویژه امور جنایی و قتل تهران، بر تسریع توام با دقت در رسیدگی‌های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

وی باحضور در بخش‌های مختلف دادسرای ناحیه ۲۷، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

دادستان تهران در این بازدید دستورات ویژه‌ای برای تسریع در رسیدگی به پرونده کودک جان باخته در آمبولانس صادر کرد.

صالحی همچنین در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی