تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نماینده مجلس: حقوق بازنشستگان تنها برای «۱۰ روز» کافی است!

محمدرضا صباغیان بافقی، نماینده مهریز در مجلس در تذکر خود به رئیس جمهوری گفت: سه ماه از سال گذشته است و بعضی از کالا‌ها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و مقدار ناچیز افزایش حقوق بازنشستگان نیز به دست آن‌ها نرسیده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای ۱۰ روز آن‌ها کافی است.

کد خبر: ۱۳۲۰۷۲
۱۹:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

نماینده مجلس: حقوق بازنشستگان تنها برای «۱۰ روز» کافی است!

دیدارنیوز: نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: بعضی از کالا‌ها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای ۱۰ روز آن‌ها کافی است.

محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: بر اثر سرمازدگی اسفند و فروردین ماه کشاورزان خسارت زیادی دیده‌اند و در حوزه انتخابیه بنده نیز محصول پسته و انگور خسارت فراوانی دیده است.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از طرف دیگر موعد بازپرداخت وام کشاورزان رسیده است و این موجب فشار مضاعف بر آن‌ها شده است لذا با توجه به ارزیابی خسارات وارده انتظار می‌رفت این خسارات در هیأت دولت تصویب شود.

وی در تذکر دیگر خود به رئیس جمهور گفت: سه ماه از سال گذشته است و بعضی از کالا‌ها صد درصد افزایش قیمت داشته است و این موضوع فشار زیادی به بازنشستگان آورده است و مقدار ناچیز افزایش حقوق بازنشستگان نیز به دست آن‌ها نرسیده است و حقوق بعضی از بازنشستگان تنها برای ۱۰ روز آن‌ها کافی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی