تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار قالیباف به نمایندگان؛ لیست غایبان در رای‌گیری اعلام می‌شود

در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دیوان عدالت اداری، هنگام رای‌گیری درباره اصل ماده ۱۱ این طرح، قالیباف رئیس مجلس به عدم مشارکت همه نمایندگان در این رای گیری واکنش نشان داد و گفت: چون پیشتر نیز در این زمینه تذکر داده بودیم، لیست کسانی که در رای گیری شرکت نمی‌کنند در پایان هفته اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۳۲۰۱۲
۱۰:۱۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

هشدار قالیباف به نمایندگان؛ لیست غایبان در رای‌گیری اعلام می‌شود

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که لیست نمایندگی که در رای گیری‌های مجلس شرکت نمی‌کنند، تا پایان هفته اعلام خواهند شد.

در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس و در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دیوان عدالت اداری، هنگام رای‌گیری درباره اصل ماده ۱۱ این طرح رئیس مجلس به عدم مشارکت همه نمایندگان در این رای گیری واکنش نشان داد.

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه «۵۵ نفر از همکاران در این رای‌گیری شرکت نکردند»، خاطرنشان کرد: چون پیشتر نیز در این زمینه تذکر داده بودیم، لیست کسانی که در رای گیری شرکت نمی‌کنند در پایان هفته اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی