تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

منتظری: القای ناامنی مطلوب نیست؛ بازداشتی‌ جدیدی درباره «متروپل» نداشتیم

منتظری، دادستان کل کشور با اشاره به حادثه سرقت بزرگ از بانک ملی و نگرانی مردم از این بابت گفت که کشور امن است و القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست. او درباره حادثه مرگبار متروپل هم گفت: بازداشتی‌های جدیدی نداشتیم و تعداد همان قبل است.

کد خبر: ۱۳۱۸۰۵
۱۷:۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

منتظری: کشور امن است؛ بازداشتی‌ جدیدی درباره «متروپل» نداشتیم

دیدارنیوز: دادستان کل کشور گفت: القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست و کشور ما امن است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری در حاشیه افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا در زمینه سرقت از بانک ملی برای رییس بانک و مسئولان بانک ملی پرونده‌ای تشکیل شده است؟ گفت: موضوع در دست رسیدگی است و اتفاقی است که اخیرا واقع شده و قطعا دستگاه قضایی دنبال آن است و حتما ما پیگیری می‌کنیم و اگر در این زمینه افرادی قصوری داشته باشند برخورد قانونی با آن‌ها خواهیم کرد و سعی می‌شود حقوق کسانی که ضایع شده است به حقشان برسند.

وی درپاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه از این باب که در جامعه احساس ناامنی را بوجود آورده آیا مدعی العموم می‌تواند ورود کند گفت: یک واقعه‌ای در کشور گسترده‌ای مثل ایران عزیز؛ این گونه حوادث نمی‌تواند ناامنی ایجاد کند البته حادثه‌ای غیرقابل قبول است و حتما باید ابعاد این قضیه قبلا در جا‌های دیگر پیش بینی شود که شاهد اینگونه حوادث نباشیم و این طور نیست با یک حادثه این چنینی بگوییم در جامعه ناامنی ایجاد شده است؛ القای ناامنی در جامعه مطلوب نیست.

وی گفت: همه مسئولان وظیفه دارند این مسائل را دنبال کنند و دنبال هم خواهد شد، اما مردم می‌بینند که کشور امن است و این گونه حوادث نامطلوب و تاسف آوری است و باید سعی کنیم که حوادث اتفاق نیفتد.

منتظری در پاسخ به سوالی درباره حادثه متروپل و اینکه آیا بازداشتی جدیدی داشتید؟ گفت: اقدامات قضایی زمان بر است و وقتی حادثه‌ای این چنین رخ می‌دهد و ۴۳ نفر فوت می‌کنند و تعدادی مصدوم می‌شوند و هنوز نتوانستند آواربرداری را به پایان برسانند؛ قطعا زمان براست، ولی ما تاکید کردیم و مسئولان قضایی در اهواز و آبادان به طور جدی آن را دنبال می‌کنند که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به نتیجه برسیم.

وی گفت: بازداشتی‌های جدیدی هم نداشتیم و تعداد همان قبل است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی