تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
سفیر ایران در تاجیکستان خبر داد

پرواز مستقیم تهران - دوشنبه از ۲۹ تیرماه

محمد تقی صابری سفیر ایران در تاجیکستان، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پرواز مستقیم هفتگی تهران ـ دوشنبه ـ تهران، از ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی با پرواز شرکت هواپیمایی "وارش" آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۳۱۸۰۴
۱۷:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

پرواز مستقیم تهران - دوشنبه از ۲۹ تیرماه

دیدارنیوز: سفیر ایران در تاجیکستان اعلام کرد: پرواز مستقیم هفتگی تهران ـ دوشنبه ـ تهران، از ۲۹ تیر ماه ۱۴۰۱ خورشیدی با پرواز شرکت هواپیمایی "وارش" آغاز می‌شود.

محمد تقی صابری ادامه داد: بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده و موافقت سازمان هواپیمایی کشوری ایران و تاجیکستان، این پرواز به منظور رفاه حال و تسهیل سفر شهروندان عزیز دو کشور انجام می‌شود. هم‌چنین طبق برنامه، زمان این پرواز، روز‌های یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران به فرودگاه بین المللی دوشنبه و برگشت آن در ساعت ۲۳ همان روز خواهد بود.

صابری گفت: در حال حاضر پرواز مستقیم در مسیر مشهد ـ دوشنبه برقرار است. قبل از برقراری این پروازی‌های مستقیم، شهروندان عزیز دو کشور ناگزیر بودند از مسیر غیر مستقیم و از طریق کشور‌های ثالث مسافرت نمایند که علاوه بر افزایش هزینه سفر، موجب طولانی شدن زمان سفر نیز می‌شد.

سفیر ایران در تاجیکستان اظهار کرد: با عنایت به توسعه روابط دو کشور هم فرهنگ و هم زبان ایران و تاجیکستان و امضای تفاهم نامه گسترش همکاری‌ها در حوزه گردشگری و افزایش تعداد مسافران و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و تاجیکستانی، امیدواریم به یاری خداوند تعداد پرواز‌های مستقیم بین دو کشور، در آینده باز هم افزایش یابد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی