تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

آماده‌باش نیروهای امدادی درپی زلزله‌های هرمزگان

پس از چند زلزله پیاپی در هرمزگان، رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی و اعزام تیم‌های ارزیاب به محل حادثه خبر داد و گفت: تا کنون گزارشی از تخریب و خسارات جانی به ما مخابره نشده است.

کد خبر: ۱۳۱۷۷۷
۱۱:۵۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

آماده‌باش نیروهای امدادی درپی زلزله‌های هرمزگان

دیدارنیوز: درپی وقوع چند زمین‌لرزه در مناطق مختلفی از استان هرمزگان، رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدماتی و اعزام تیم‌های ارزیاب به محل حادثه خبر داد.

محمد حسن نامی، با بیان اینکه از حوالی ساعت ۱۰:۲۵ تا ۱۰:۴۵ صبح امروز پنج زمین لرزه استان هرمزگان را تحت تاثیر خود قرار داده است، گفت: کانون تمام این زلزله‌ها بر اساس اعلام مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران بندر چارک بوده، اما عمق و شدت هرکدام متفاوت بوده است. البته بزرگترین زلزله رخ داده تا کنون ۵.۲ ریشتر در عمق ۸ کلیومتری زمین بوده است.

نامی با بیان اینکه این زلزله در نقاط مختلف هرمزگان رخ داده است، گفت: تیم‌های ارزیاب از استانداری، هلال احمر و ... به محل اعزام شده‌اند. همچنین تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی استان نیز به حالت آماده‌باش درآمده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه از مردم می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کنند، گفت: تا کنون گزارشی از تخریب و خسارات جانی به ما مخابره نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی