تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خفت‌گیری بازیگر سینما با ضربات چاقو!

شبِ گذشته (دوشنبه) ساعت ۱۰ و نیم شب، وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در حوالی اتوبان همت از سویِ خفت‌گیر‌ها مورد ضربات چاقو قرار گرفت. او می‌گوید حالش بهتر است، اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم (ص) به منزل منتقل شده است.

کد خبر: ۱۳۱۷۱۹
۱۷:۵۵ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

خفت‌گیریِ سریالی بازیگران / وحید آقاپور هم چاقو خورد!

دیدارنیوز: شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، وحید آقاپور در حوالی اتوبان همت از سویِ خفت‌گیر‌ها مورد ضربات چاقو قرار گرفت.

چند روز پیش خبری از محمد شیری بازیگر سینما و تلویزیون آمد که سارقان می‌خواستند در خیابان از او سرقت کنند. او خودش ماجرا را این‌گونه تعریف کرد: "ساعت ۱۱ و ربع شب، موتورسواری که یک نفر هم ترکش نشسته بود و من فقط در تاریکی شب، تیزی‌هایشان را می‌دیدم که برق می‌زد. مرا هم شناختند و یکی از آن‌ها پرسید تویی؟! گفتم گوشی من ارزشی ندارد، اما شماره‌هایش برایم مهم‌اند و اگر مردانگی دارید این را نبرید.

چهارصد و خرده‌ای پول داشتم که آن را دادم و یکی از آن‌ها گفت شانس آوردی که دوستت داریم. آخرش هم اتفاقی افتاد که نمی‌دانستم بخندم یا گریه کنم؛ برگشتند و ۵۰ هزار تومان از آن پول را پس دادند که بتوانم به خانه بروم. من تا به حال چهار مرتبه مورد سرقت واقع شده‌ام و هیچ باری هم پولم برنگشته است و در این وضعیت که همه‌مان تجربیاتی در موردش داریم چطور می‌توانم با بازی در سریال‌های طنز مردم را بخندانم؟! "

حالا نوبت به وحید آقاپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون رسیده است. او را با برنامه ممیزی فضای شبکه نمایش‌خانگی بیشتر می‌شناسیم؛ اما در فضایِ سینما و تئاتر بازی‌های خوبی از او سراغ داریم. در "برگ اول" شبکه آی‌فیلم کنار آشا محرابی و ایوب آقاخانی او قسمت‌هایی از کتابی را برای مخاطبین می‌خواند.

متأسفانه شبِ گذشته ساعت ۱۰ و نیم شب، دچار حمله از سویِ خفت‌گیر‌هایی حوالی اتوبان همت حدّ فاصل حقانی و مدرس، شده است. او گفت که حالش بهتر است، اما زخمِ عمیقی دارد که بخیه شده و پس از بستری شدنِ چند ساعته در بیمارستان رسول اکرم (ص) به منزل منتقل شده است.

او می‌گوید: "من رفتم به کسی کمک کنم که از او خفت‌گیری می‌شد، این بلا را به سرمن آوردند. موضوع این است سارقان اخیراً احساس می‌کنند کیفرخواستی در انتظارشان نیست و از تلاشگران نیروی انتظامی درخواست داریم که با شدّت و عدّت بیشتری با سارقِ خیابانی برخورد کنند که واقعاً این خفت‌گیری‌ها و سرقت‌ها بیشتر هم شده است.

آقاپور در توضیحات بیشتری گفته است که بعد از اجرای نمایشِ «باغ» این اتفاق افتاده است. خوشبختانه آسیبِ جدّی به عصب و تاندون دستش وارد نشده و بهبودی دستش زمان‌بر خواهد بود. "

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی