تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

توقف روند صعودی؛ بورس نوسانی شد

یک روز پس از روند صعودی در بورس، این اتفاق پایان یافت و شاخص کل بورس امروز (سه شنبه) نوسانی شد. شاخص کل بورس با ۲۶۱۹ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۷۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۷۰ واحد افزایش یافت و رقم ۴۲۹ هزار و ۹۳۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۹۱ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال انجام شد.

کد خبر: ۱۳۱۶۹۳
۱۳:۰۶ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

بورس نوسانی شد

دیدارنیوز: روند صعودی بازار سرمایه که دیروز آغاز شده بود ادامه پیدا نکرد و شاخص کل بورس امروز پر نوسان بود.

شاخص کل بورس امروز با ۲۶۱۹ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۵۷۴ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۷۷۰ واحد افزایش یافت و رقم ۴۲۹ هزار و ۹۳۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۹۱ هزار معامله به ارزش ۴۴ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال انجام شد. توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد خوزستان و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت تبریز نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۵۹ واحد افزایش در رقم ۲۱ هزار و ۴۸۱ واحد ایستاد، در این بازار ۲۶۲ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۴۷ میلیارد ریال صورت گرفت. بیمه پاسارگاد، آهن و فولاد غدیر ایرانیان و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سنگ آهن گوهرزمین و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی