تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ماجرای برخورد موتورسوار با تیم حفاظت ریاست جمهوری چه بود؟

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران درباره جزئیات برخورد یک موتورسوار با تیم حفاظت ریاست جمهوری اظهار کرد: شایعات مطرح شده در ماجرای مذکور صحت ندارد، موتورسوار مذکور از جمله موتورسواران بی‌انضباطی بود که متأسفانه تعدادی زیادی از آن‌ها وجود دارند. این فرد اصلاً نمی‌دانست که ماجرا از چه قرار است، به یکی از خودرو‌های تیم حفاظتی برخورد کرد که بعد بازداشت و سپس رها شد.

کد خبر: ۱۳۱۶۸۵
۱۲:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

ماجرای برخورد یک موتورسوار با تیم حفاظت ریاست جمهوری چه بود؟

دیدارنیوز: رئیس پلیس تهران درباره ماجرای برخورد یک موتورسوار با تیم حفاظت ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

روز گذشته فیلمی در برخی کانال‌ها و اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی پخش و در آن ادعا شد که یک شخص موتورسوار سعی کرده بود وارد تیم اسکورت ریاست جمهوری شده، اما با مداخله تیم اسکورت و تصادف با او، این فرد فرار می‌کند.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران امروز در حاشیه اجرای طرح رعد در پلیس پیشگیری تهران درباره جزئیات این ماجرا اظهار کرد: شایعات مطرح شده در ماجرای مذکور صحت ندارد، موتورسوار مذکور از جمله موتورسواران بی‌انضباطی بود که متأسفانه تعدادی زیادی از آن‌ها وجود دارند.

وی بیان کرد: این فرد اصلاً نمی‌دانست که ماجرا از چه قرار است، به یکی از خودرو‌های تیم حفاظتی برخورد کرد که بعد بازداشت و سپس رها شد.

این مقام انتظامی گفت: این فرد یک شهروند عادی بود که قانون موتورسواری را بلد نبود و موضوع مذکور هیچ جنبه خاصی نداشت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی