تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

استعفای وزیر کار/ عبدالملکی: سرباز انقلاب و دولت خواهم ماند!

حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه شنبه) از سمت خود استعفا داد و گفت این اقدام را «به‌منظور افزایش هماهنگی در دولت» انجام داده است.

کد خبر: ۱۳۱۶۵۷
۰۹:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

استعفای وزیر کار/ عبدالملکی: سرباز انقلاب و دولت خواهم ماند!

دیدارنیوز: حجت‌الله عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استعفا داد.

در متن استعفای عبدالملکی خطاب به آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور آمده است:با سلام و تحیات و آرزوی توفیق و عافیت؛ ضمن تشکر از حسن نظر جنابعالی به اینجانب جهت تصدی مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از اعتماد مجلس محترم شورای اسلامی، به‌منظور افزایش هماهنگی در دولت، استعفای خود را از این سمت اعلام می‌نمایم.

عبدالملکی در ادامه نوشته است: اینجانب در طول حدود ۳۰۰ روز فعالیت در این وزارتخانه، همه تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم عزیز کشور به‌کار بستم و از همراهی صمیمانه همکاران این وزارتخانه در این مدت تشکر میکنم. خود را سرباز کوچک نظام اسلامی و دولت مردمی میدانم و تا پای جان در مسیر تحقق آرمان‌های رفیع آن و تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مجاهدانه تلاش خواهم کرد و از هیچگونه خدمتی در این عرصه فروگذار نخواهم کرد ان‌شاءالله.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی