تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

درخواست «لاپید» از اسرائیلی‌ها؛ به خاطر تهدیدهای «ایران» فورا از ترکیه خارج شوید!

یائیر لاپید، وزیر امور خارجه اسرائیل، از صهیونیست‌ها خواست در صورتی که ضرورتی ندارد از سفر به ترکیه خودداری کرده و صهیونیست‌هایی نیز که در آنجا حضور دارند، هر چه سریع‌تر این کشور را ترک کنند. او در ادامه ادعا‌های خود، علت این درخواست را تهدیدات از جانب ایران دانست که ممکن است جان صهیونیست‌های حاضر در ترکیه در معرض خطر قرار دهد.

کد خبر: ۱۳۱۶۳۰
۱۷:۴۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

درخواست «لاپید» از اسرائیلی‌ها؛ به خاطر تهدیدهای «ایران» فورا از ترکیه خارج شوید!

دیدارنیوز: وزیر خارجه اسرائیل از صهیونیست‌ها خواست، به ترکیه سفر نکنند و اگر در این کشور هستند، هر چه سریعتر آنجا را ترک کنند.

به نقل از الجزیره، «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از صهیونیست‌ها خواست در صورتی که ضرورتی ندارد از سفر به ترکیه خودداری کرده و صهیونیست‌هایی نیز که در آنجا حضور دارند، هر چه سریع‌تر این کشور را ترک کنند.

لاپید در ادامه ادعا‌های خود، علت این درخواست را تهدیدات از جانب ایران دانست که ممکن است جان صهیونیست‌های حاضر در ترکیه در معرض خطر قرار دهد.

این اظهارات وزیر صهیونیست در حالی است که کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اخیراً مدعی شده بود که سرویس‌های امنیتی این رژیم در تلاش اند تا حمله تلافی جویانه ایران در ترکیه را خنثی کنند و هشدار سفر به ترکیه برای اتباع این رژیم همچنان پابرجاست. این ترس از این واقعیت ناشی می‌شود که ایرانی‌ها مصمم هستند در پاسخ به ترور‌هایی که به اسرائیل و سرویس اطلاعاتی آن نسبت داده می‌شود، از تل آویو انتقام بگیرند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه به اسرائیل کمک می‌کنند تا حمله ایران در خاک ترکیه را خنثی کند.

ادعا‌های این شبکه تلویزیونی صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که منابع خبری عبری زبان از جمله شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم اعلام کردند که بیش از ۱۰۰ صهیونیست در ترکیه به دلیل نگرانی از حوادث امنیتی خواستار بازگشت فوری به تل آویو و خروج از ترکیه هستند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی