تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۵ استان

سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در پنج استان هشدار داد.

کد خبر: ۱۳۱۶۲۰
۱۶:۲۶ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ۵ استان

دیدارنیوز ـ سازمان هواشناسی با صدور هشدارنارنجی رنگ از خیزش گرد و خاک و وزش باد شدید از دوشنبه تا سه‌شنبه (۲۳ و ۲۴ خرداد) در جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان خبرداد.

در این شرایط جوی کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک و خسارت به صنعت کشاورزی، تاخیر و احتمال لغو پروازها، آسیب به سازه‌های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاع دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی برای کاهش آسیب‌های احتمالی اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه‌ها، مدیریت و محافظت از صنایع حساس به گردوخاک، تحکیم سازه‌های موقت مانند تابلو‌های تبلیغاتی و غیره، عدم پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره را توصیه می‌کند.

به گزارش ایسنا، در هشدار نارنجی رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی