تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتقال صیادمنش به هال سیتی؛ ۲۵۰ هزار دلار در انتظار استقلال!

سایت «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به نقل و انتقالات تابستانی هال سیتی پرداخت و از زمان امضای قرارداد این باشگاه با اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داد. ستاره ایرانی در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۸۰۰ هزار دلار به فنرباغچه منتقل شد و در صورت رفتن این بازیکن به هال سیتی مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به آبی‌ها خواهد رسید.

کد خبر: ۱۳۱۶۰۱
۱۳:۱۹ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

انتقال صیادمنش به هال سیتی؛ استقلال

دیدارنیوز: نشریه انگلیسی از زمان امضای قرارداد مهاجم ملی پوش کشورمان به باشگاه هال سیتی خبر داد.

سایت «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به نقل و انتقالات تابستانی هال سیتی پرداخت و از زمان امضای قرارداد این باشگاه با اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: با نزدیک شدن هال سیتی به شروع پیش فصل، تجارت نقل و انتقالات این هفته افزایش می‌یابد. هال سیتی انتظار دارد که تغییر تابستانی آن‌ها در این هفته با حضور اولین نفر از آن‌ها در ورزشگاه MKM آغاز شود، زیرا سرمربی تیم شوتا آرولادزه به دنبال تبدیل تیمش به تیمی است که قادر به قهرمانی باشد.

انتقال صیادمنش به هال سیتی؛ استقلال

منابع نزدیک به فعالیت نقل و انتقالات سیتی به «هال لایو» لیستی از ۹ بازیکن جدید بالقوه در این تابستان را تأیید کرده اند که احتمالاً سه نفر تا زمانیکه تیم آرولادزه برای تمرینات پیش فصل دوشنبه آینده در کاتینگهام بازگردد، در دسترس خواهند بود. این لیست سه نفره شامل آداما ترائوره، اوزان توفان و اللهیار صیادمنش است.

بدین ترتیب صیادمنش دوشنبه هفته آینده به انگلیس برمی گردد تا قراردادش را با هال سیتی به صورت دائمی کند. طبق گزارش‌ها تیم انگلیسی ۲ میلیون یورو به فنرباغچه پرداخت می‌کند.

۲۰ درصد سود حاصل از انتقال صیادمنش به استقلال می‌رسد. یعنی در واقع ۲۰ درصد مبلغی که پس از کسر هزینه‌ها به دست می‌آید به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد. بدین ترتیب ستاره ایرانی در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۸۰۰ هزار دلار به فنرباغچه منتقل شد و در صورت رفتن این بازیکن به هال سیتی مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به آبی‌ها خواهد رسید.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی