تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
دلیلی نداشت برای این بازی دوستانه وزیر ورزش به قطر سفر کند

انتقاد از وزیر ورزش و تیم‌ملی؛ می‌خواهند زیرآب اسکوچیچ را بزنند!

عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار دوستانه برابر الجزایر بار دیگر موجی از انتقادها از تیم اسکوچیچ را به همراه داشته است. در حالی که بازیکنان تیم ملی از نحوه آماده سازی این تیم برای حضور در جام جهانی به دلیل لغو چند دیدار دوستانه و امکانات قطر، راضی نیستند، شکست برابر الجزایر هم فشار روی تیم ملی را بیشتر کرده است. همایون شاهرخی، مربی سابق تیم ملی می‌گوید: می‌خواهند زیرآب اسکوچیچ را بزنند و پایان خدمت اسکوچیچ را با یک حضور یک مربی خارجی دیگر جشن بگیرند.

کد خبر: ۱۳۱۵۸۹
۱۱:۵۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

انتقاد از عملکرد تیم‌ملی؛ در جام‌جهانی سوم هم بشویم خوب است!

دیدارنیوز: همایون شاهرخی درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال برابر الجزایر گفت: در خط دفاع ایراد داشتیم و در خط هافبک هم اصلا پوششی انجام نمی‌شد و پاس خوبی هم ارسال نشد. به نظر من خانه از پای‌بست ویران است.

همایون شاهرخی، درباره شکست ۲ بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر الجزایر در دیداری دوستانه اظهار کرد: بازی بسیار بدی را از تیم ملی ایران شاهد بودیم. به خاطر نبود مدیریت در فدراسیون فوتبال، مربی تیم و بازیکنان در قطر سرگردان شدند و در شرایطی که همه از قطر فرار می‌کنند به خاطر یک بازی تدارکاتی به قطر رفتیم و چوب این بی برنامه بودن را تیم ملی می‌خورد و مدیران فدراسیون هم بار سفر می‌بندند تا در هتل‌های لوکس زندگی کنند و بعد بگویند بازی تدارکاتی فراهم کردیم. مقصر این جریان، فدراسیون فوتبال، اعضای هیات‌رئیسه و کسانی هستند که این اعضا را انتخاب کرده‌اند.

وی درباره عملکرد فنی تیم و دراگان اسکوچیچ هم گفت: می‌خواهند زیراب اسکوچیچ را بزنند و پایان خدمت اسکوچیچ را با یک حضور یک مربی خارجی دیگر جشن بگیرند. آن مربی هم توسط دلالان در طبق اخلاص به تیم ملی معرفی می‌شود. تیمی که درست تمرین نکند و برنامه درستی نداشته باشد، از مربی‌اش چه انتظاری دارید؟ این به نظر من سرپوش گذاشتن روی مشکلات دیگر است. اسکوچیچ هیچ مشکلی ندارد و باید روی نیمکت تیم ملی در جام‌جهانی بنشیند. البته برای جام‌جهانی نیاز به برگزاری اردو‌های مختلف داریم که فکر می‌کنم این موضوع برای ما یک رویا محسوب می‌شود. ما فقط خوب حرف می‌زنیم، اما در زمان عمل کاری انجام نمی‌شود در نهایت هم بازنده، اسکوچیچ و برنده، فدراسیون فوتبال است. دلیلی ندارد برای این بازی دوستانه وزیر ورزش به قطر سفر کند. چه اتفاقی قرار بود رخ بدهد؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند انتظارات را در جام‌جهانی برآورده کند هم گفت: من منطقی به مسائل نگاه می‌کنم. اگر بازی‌های تدارکتی خوبی هم برگزار کنیم با این اوضاع تیم ملی در گروه سوم هم بشویم خیلی خوب است. در دیدار برابر الجزایر چیزی از تیم ندیدم و حتی خلاقیتی هم بین بازیکنان وجود نداشت. از خط دروازه تا خط حمله همه بد بودند. در خط دفاع ایراد داشتیم و در خط هافبک هم اصلا پوششی انجام نمی‌شد و پاس خوبی هم ارسال نشد. به نظر من خانه از پای‌بست ویران است.

او درباره عملکرد امیر عابدزاده هم گفت: من درباره فرد صحبت نمی‌کنم، اما مسلما مربی تیم ملی باید نفرات را انتخاب کند. در مجموع کل نفرات تیم بسیار بد بودند و اثر مثبتی نداشتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی