تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

درخواست بانک ملی از مالکان اموال مسروقه؛ مدارک مثبته را آماده کنید

بانک ملی از مالکان اموال مسروقه صندوق‌های اجاره‌ای خواست به منظور تسریع در فرایند شناسایی و تحویل این اموال، مدارک مثبته خود را آماده کنند. بر این اساس، مالکان اموال مکشوفه می‌توانند در اسرع وقت نسبت به تهیه مدارک و مستندات اقدام و به محض دعوت توسط دادسرای ناحیه ۳۴ تهران و یا پلیس آگاهی، نسبت به تحویل آن‌ها اقدام کنند.

کد خبر: ۱۳۱۵۸۶
۱۱:۲۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

درخواست بانک ملی از مالکان اموال مسروقه؛ مدارک مثبته را آماده کنید

دیدارنیوز: بانک ملی ایران از مالکان اموال مسروقه صندوق‌های اجاره‌ای خواست به منظور تسریع در فرایند شناسایی و تحویل این اموال، مدارک مثبته خود را آماده کنند.

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد که تفکیک اموال مسروقه و تعیین مالکیت مشخص هر یک از آن‌ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است و اجرای دقیق این موضوع، مستلزم اقدامات اساسی توسط مرجع قضایی، پلیس آگاهی، صنف طلا و جواهر و بانک ملی ایران است.

بر اساس اعلام مقام محترم قضایی و در راستای تسهیل و تسریع در شناسایی دقیق مالکان اموال مکشوفه، ارائه اسناد عرفی مالکیت مانند فاکتور خرید، عکس احتمالی، اعلام نشانی محل خرید و سایر قراینی که به نظر بزه دیدگان می‌تواند در تعیین موضوع موثر باشد، ضروری است. در موارد متعارض نیز حل و فصل قطعی موضوع بر عهده مرجع قضایی و مستلزم رسیدگی دقیق است که با دعوت از مشتریان صورت می‌پذیرد.

بر این اساس، مالکان اموال مکشوفه می‌توانند در اسرع وقت نسبت به تهیه مدارک و مستندات اقدام و به محض دعوت توسط دادسرای ناحیه ۳۴ تهران و یا پلیس آگاهی، نسبت به تحویل آن‌ها اقدام کنند.

از سوی دیگر جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در بازدید از سالن بررسی و تفکیک اموال خسارت دیدگان تاکید کرده که همکاری پلیس و بانک ملی ایران موجب تسریع در بازگرداندن اموال مسروقه به خسارت دیدگان شده است.

طبق اعلام بانک ملی، سردار قاسم رضایی درباره ادامه رسیدگی به پرونده سارقان صندوق اجاره‌ای شعبه دانشگاه اظهار کرد: طی جلسات متعدد و تعاملات صورت گرفته با مدیران ارشد بانک ملی ایران، راهکار‌های اساسی برای تعیین تکلیف اموال مال باختگان ارائه شده است.

این مقام ارشد انتظامی در کشور یادآور شد: اموال در اسرع وقت با هماهنگی مرجع قضائی، نماینده پلیس و بانک ملی ایران پس از شناسایی و احرازهویت به خسارت دیدگان تحویل خواهد شد.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه کارکنان پرتلاش بانک ملی ایران امین مردم هستند اظهار کرد: بانک باید پس از تحویل گرفتن اموال مسروقه از پلیس آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به صاحبان اصلی بازگرداند چرا که این اقدام باعث خرسندی همه کسانی خواهد شد که در بازگرداندن اموال به صاحبانشان سهمی داشته اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی