تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ایران یک - الجزایر ۲؛ شب کابوس‌وار خط دفاعی!

تیم ملی فوتبال ایران در شب اشتباه‌های عجیب خط دفاعی خود که با پاس‌های ضعیف رو به عقب همراه بود، با نتیجه دو بر یک مغلوب الجزایر شد تا اردوی پرحاشیه قطر را به پایان ببرد.

کد خبر: ۱۳۱۵۵۰
۰۱:۱۰ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

ایران یک - الجزایر ۲؛ سریال اشتباهات!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش در اولین دیدار دوستانه خود پیش از حضور در جام جهانی قطر، نمایش خوبی برابر الجزایر نداشت و پس از اشتباه‌های عجیب در خط دفاعی با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

شاگردان اسکوچیچ که پس از لغو چند بازی دوستانه، اردوی خود را در دوحه قطر برپا کرده و از شرایط قبل از مسابقه کاملا ناراضی بودند، به جای ساعت ۲۲:۳۰ (یکشنبه) با ۲۰ دقیقه تاخیر به دلیل دیر آمدن اتوبوس الجزایر به ورزشگاه وارد زمین بازی شدند.

در دقیقه ۴۴ این دیدار روی اشتباه مدافعان ایران، ریاض بن‌عیاد در موقعیت تک به تک با امیر عابدزاده قرار گرفت و توانست دروازه ایران را باز کند.

در نیمه دوم، ایران برای جبران نتیجه به حریف آفریقایی خود فشار آورد و توانست به گل برسد. در دقیقه ۶۴ امید نورافکن از سمت چپ نفوذی به یک سوم دفاعی الجزایر داشت که با پاس عرضی او به دهانه دروازه، علیرضا جهانبخش موفق به باز کردن دروازه شد.

در حالی که به نظر می‌رسید این دیدار با تساوی به پایان خواهد رسید، یک بار دیگر پرس حریف و اشتباه در خط دفاعی منجر به باز شدن دروازه عابدزاده شد. در دقیقه ۸۲ فشار همه جانبه از سوی الجزایر روی دروازه ایران با اشتباه امید نورافکن در دفع توپ همراه شد و توپی که به بازیکنان الجزایر رسید، در نهایت توسط محمد الامین عموره به گل دوم الجزایر تبدیل شد تا ایران با شکست زمین را ترک کند.

عصبی بودن برخی از ملی‌پوشان از جمله محرمی، نورافکن و طارمی که در خط حمله و دفاع بر سر یاران خود فریاد می‌کشید، از نکات عجیب این بازی به ظاهر دوستانه بود.

غیبت دو مدافع اصلی کشورمان، خلیل زاده و کنعانی نشان داد اسکوچیچ نتوانسته در این اردو خط دفاعی مطمئنی را در غیاب آنها آماده کند. در الجزایر هم چهره‌های سرشناسی چون ریاض محرز، بغداد بونجاح و یاسین براهیمی غایب بودند.

ترکیب ایران: امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی (۴۶ - امید ابراهیمی)، امید نورافکن، سیدمجید حسینی، صادق محرمی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی (۷۰ - مهدی مهدی‌پور) (۴۶ - میلاد سرلک)، علی قلی‌زاده (۷۰ - امیرحسین حسین‌زاده)، سردار آزمون (۴۶ - عارف آقاسی)، علیرضا جهانبخش (۸۴ - اللهیار صیادمنش) و مهدی طارمی.

ترکیب الجزایر: آنتونی ماندریا، حکیم زدادکه، محمد امین توقای، احمد توبا، ریاض بن‌عیاد (۶۷ - محمد الامین عموره)، رشید غزال (۷۲ - عبد السلام بلال عمران)، بلال براهیمی (۶۲ - آدم اوناس)، عبدالقادر بدران (۶۲ - یانیس حماش)، عبدالقادر کادری (۶۲ - محمد یوسف بلایلی)، آدم زرقان و اسماعیل بن‌ناصر.

داور: محمد احمد الشمری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی