تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرمول یک آذربایجان؛ قهرمانی ورستپن در روز بدشانسی فراری‌

مکس ورستپن، راننده هلندی تیم ردبول در روزی که رقیب اصلی‌اش شارل لکلرک از تیم فراری با مشکل موتور مواجه شد و مسابقه را به پایان نرساند، قهرمانی خود را در باکو آذربایجان جشن گرفت. کارلوس ساینس از فراری هم مانند هم‌تیمی‌اش لکلرک با مشکل خودرو مواجه شد و در همان دور نهم از رقابت خارج شد تا روز خوبی از نظر امتیازی برای ردبولی‌ها باشد.

کد خبر: ۱۳۱۵۲۸
۱۷:۴۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

فرمول یک آذربایجان؛ قهرمانی ورستپن در روز بدشانسی فراری‌

دیدارنیوز: راننده هلندی تیم ردبول در گرندپری آذربایجان به عنوان قهرمانی رسید.

مرحله هشتم از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان، عصر امروز (یکشنبه) در پیست باکو کشور آذربایجان برگزار شد و با قهرمانی مکس ورستپن راننده هلندی تیم ردبول به پایان رسید.

سرجیو پرز راننده مکزیکی تیم ردبول نیز پس از دیگر هم‌تیمی خود در مکان دوم ایستاد و جرج راسل و به دنبال آن، لوئیس همیلتون رانندگان انگلیسی تیم مرسدس، سوم و چهارم شدند.

لنس استرول از آستون مارتین، کوین ماگنوسن از هاس، ژو گوانیو از آلفارومئو، شارل لکلرک و کارلوس ساینس هر دو از فراری به خط پایان نرسیدند. نیکولاس لطیفی راننده کانادایی و ایرانی الاصل تیم ویلیامز هم در جایگاه پانزدهم ایستاد.

در رده بندی نهایی، مکس ورستپن با ۱۵۰، سرجیو پرز با ۱۲۹ و شارل لکلرک از تیم فراری با ۱۱۶ امتیاز، اول تا سوم هستند.

به گزارش دیدارنیوز، در ابتدای شروع این مسابقه جذاب، پرز مکزیکی از تیم ردبول که فصل گذشته فاتح این تورنمنت شده بود، سبقت سریعی از لکلرک داشت و در نهایت پس از هم‌تیمی‌اش در جایگاه دوم ایستاد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی