تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
احمد زیدآبادی خطاب به مسئولان کشور:

مرا به خیر و شما را به سلامت!

احمد زیدآبادی روزنامه‌نگار، کارشناس و فعال سیاسی در رشته توییتی خطاب به مسئولان کشور نوشت: آنچه باید گفته شد، خودم را سنگ روی یخ نمی‌کنم و برایتان دل نمی‌سوزانم و تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!

کد خبر: ۱۳۱۵۲۷
۱۷:۳۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

مرا به خیر و شما را به سلامت!

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: احمد زیدآبادی در این رشته توییت خود نوشت: آقایان مسئولان محترم جمهوری اسلامی، من به عنوان یک ایرانی که ستم فراوانی را در این نظام متحمل شده‌ام، برای مصالح ایران، از تمام جفا‌ها گذشتم و برای بقای شما از طریق اصلاح امور به دست خودتان، از هرتلاش فکری فروگذار نکردم.

وی افزود: تا آنجا که خشم و اهانت و اتهامِ طیف بسیاری از ناراضیان حتی دوستان سابقم را در این مسیر به جان خریدم. اکنون، اما احساس من این است که دایۀ مهربانتر از مادر شده‌ام! ظاهراً خودتان به اندازۀ من علاقه‌ای به بقای خود و حفظ کشور ندارید و گام در راهی گذاشته‌اید که هزاران بار نسبت به عواقب آن هشدار داده‌ام.

زیدآبادی خاطرنشان کرد: دیگر جز پرحرفی و تکرار و رنج خوردن چه کاری از من برمی‌آید؟ گویا وقتی قرار است مصیبتی نازل شود، نازل می‌شود و با اندرز، موعظه، خواهش، تمنا، هشدار، اخطار، التماس، تضرع، ناله و گریه نمی‌توان مانع آن شد!
این کارشناس و فعال سیاسی تاکید کرد: حال که ظاهراً تصمیم به پیروی از توصیه‌های همان افرادی گرفته‌اید که شرایط کشور را به اینجا رسانده و در همۀ زمینه‌ها بحران‌آفرینی کرده‌اند، من دیگر چرا این وسط خودم را سنگ روی یخ کنم و برایتان دل بسوزانم؟ [لذا]تا روزی که در این مسیر پیش می‌روید، مرا به خیر و شما را به سلامت!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی