تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

قدردانی رئیسی از خدمات رئیس پیشین جهاد دانشگاهی

پیام قدردانی سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری از خدمات حمید رضا طیبی در دوران ریاست جهاد دانشگاهی امروز در دانشگاه علم و فرهنگ قرائت شد.

کد خبر: ۱۳۱۵۰۸
۱۴:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱

قدردانی رئیسی از خدمات رئیس پیشین جهاد دانشگاهی

دیدارنیوز: پیام قدردانی رئیس‌جمهوری از خدمات حمید رضا طیبی در دوران ریاست جهاد دانشگاهی امروز در دانشگاه علم و فرهنگ قرائت شد.

مراسم تکریم سید حمیدرضا طیبی رییس سابق جهاددانشگاهی و معارفه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید این نهاد، امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی برگزار و در این مراسم پیام رئیس‌جمهوری قرائت شد.

در پیام قدردانی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری خطاب به طیبی، رئیس پیشین جهاد دانشگاهی آمده است:

«جناب آقای حمیدرضا طیبی تقدیر از تلاشگران عرصه علم و فرهنگ ارج نهادن به انسان‌هایی است که شیوه انبیاء و اولیای الهی (ع) را سرلوحه گفتار و کردار خویش قرار داده‌اند.

بی شک حفظ و ارتقای جایگاه رفیع جهاد دانشگاهی و تداوم دستاورد‌های آن حاصل مدیریت عالمانه و متعهدانه جنابعالی و تلاش‌های همکاران ارجمند آن سازمان بوده است. بدین وسیله ضمن ابراز قدردانی از مساعی ارزنده شما در طول مدت فعالیت و تصدی ریاست جهاد دانشگاهی، توفیق جنابعالی را به عنوان جهادگری دلسوز در تداوم ارتباط با این نهاد انقلابی در راستای پیشبرد و توسعه آن و دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستارم.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی و در ظل توجهات حضرت، ولی عصر (عج) موفق و همواره قرین توفیق باشید.»

قدردانی رئیسی از خدمات رئیس پیشین جهاد دانشگاهی

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی