تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سجادی: به نظر اسکوچیچ در مورد دیدار با اروگوئه احترام می‌گذاریم

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به نظر اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در مورد دیدار با اروگوئه احترام می‌گذاریم، گفت: وزارت ورزش درصورت لزوم روی قرارداد‌ها اشراف خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۱۳۹۳
۱۱:۴۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

سجادی: به نظر سرمربی تیم ملی در مورد دیدار با اروگوئه احترام می‌گذاریم/ وزارت ورزش درصورت لزوم روی قرارداد‌ها اشراف خواهد داشت

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان درباره نظر سرمربی تیم فوتبال کشور در خصوص بازی تدارکی پیش‌بینی شده با اروگوئه گفت: سرمربی تیم ملی ترجیح‌شان این بود برای یک بازی چنین مسافتی طی نشود، ما هم به حرف ایشان به مسائل فنی، کادر فنی و مسائل اجرایی داخل فدراسیون احترام می‌گذاریم.

حمید سجادی، درباره ارقام مطرح شده در مورد قرارداد‌های بازیکنان لیگ برتر فوتبال و نظارت وزارت ورزش و جوانان بر این مساله گفت: سازمان لیگ زحمت نظارت روی قرارداد‌ها را می‌کشد، البته باشگاه‌ها در داخل خودشان بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی دارند تا سقف بودجه‌شان در قرارداد‌ها رعایت شود و بالاتر نرود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بخشی از این قرارداد‌ها به خود باشگاه‌ها، توان و منابع‌شان باز‌می‌گردد و به آن رجوع می‌کنند.

وی ادامه: من هم یک مقطعی مدیرعامل باشگاه سایپا بودم و در برخی از باشگاه‌ها حضور داشتم؛ نه تنها در فوتبال در بسیاری از مسائل باشگاهی قرار داشتم آنجا هم برنامه محوری در دستور کارمان بود.

سجادی عنوان کرد: در وزارت ورزش سیستمی داریم که اگر لازم باشد روی قرارداد‌ها اشراف خواهیم داشت و نکات اصلاحی خودمان را مطرح می‌کنیم مخصوصاً قرارداد‌های بین‌المللی، مثلاً هنگامی که با مربی خارجی قرارداد منعقد می‌کنیم، ما هم در وزارتخانه امکان ورود داریم.

وی درباره اظهارنظر سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی بر اینکه به دلیل مسافت طولانی از بازی تدارکاتی با تیم اروگوئه صرف‌نظر کرده است، بیان کرد: من هم این اظهارنظر را شنیدم. ترجیح‌شان این بود برای یک بازی چنین مسافتی طی نشود نه اینکه راه دور است بازی نکنند برای اینکه گفتند مسافتی که پیش‌بینی شده تیم را خسته می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما به حرف ایشان به مسائل فنی، کادر فنی و مسائل اجرایی داخل فدراسیون احترام می‌گذاریم. ما هم مثل بقیه شنیدم و گفتیم حتماً عذر موجهی است.

وی در مورد دیدار ایران و کانادا و اینکه مسافت این کشور هم طولانی بود، گفت: در رابطه با دیدار کانادا باید بگویم بنا بود ما ۳ مسابقه داشته باشیم، یعنی علاوه بر مسابقه با کشور کانادا با تیم ۲ کشور دیگر هم قرار بود بازی کنیم و ۳ بازی داشته باشیم که می‌گفتند این بُعد مسافت برای سه دیدار ارزشش را دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی