تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

استقبال رئیسی از «مادورو» در سعدآباد

مراسم استقبال رسمی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» از رئیس‌جمهور ونزوئلا، با نواختن سرود ملی دو کشور همراه شد. سفر مادورو به ایران به دعوت رسمی آیت‌الله رئیسی انجام شده و بر اساس اعلام مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری این سفر دو روزه است. این دومین سفر مادورا به تهران است، او پیش از این در آبان ۹۵ به تهران سفر کرده بود.

کد خبر: ۱۳۱۳۸۶
۱۰:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

استقبال رئیسی از «مادورو» در سعدآباد

دیدارنیوز: آیین استقبال رسمی رئیس‌جمهور کشورمان از «نیکلاس مادورو» همتای ونزوئلایی خود روز شنبه در مجموعه فرهنگی- تاریخی سعدآباد برگزار شد.

مراسم استقبال رسمی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» از رئیس‌جمهور ونزوئلا، با نواختن سرود ملی دو کشور همراه شد.

«نیکلاس مادورو» پس از پایان سفر دو روزه خود به ترکیه، روز گذشته در صدر هیأتی بلندپایه به ایران سفر کرد.

سفر رئیس‌جمهور ونزوئلا به ایران به دعوت رسمی آیت‌الله رئیسی انجام شده و بر اساس اعلام مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری این سفر دو روزه است. این دومین سفر مادورا به تهران است. او پیش از این در آبان ۹۵ به تهران سفر کرده بود.

دیدار و گفتگو با رئیس‌جمهور و برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور ونزوئلا به تهران است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا جمعه شب در نخستین مصاحبه خود با شبکه اسپانیایی زبان ایران (هیسپان‌تی‌وی) گفت که امروز در دیدار با آیت‌الله رئیسی برنامه‌ها و راهبرد‌های ۲۰ سال آینده در قالب نقشه همکاری دو کشور گفتگو و بررسی خواهد شد.

«جواد اوجی» وزیر نفت ۱۳ اردیبهشت ماه امسال برای دیدار با مادورو و گفتگو درباره توافق‌نامه‌های تجاری با طارق الایسامی، همتای ونزوئلایی خود، به کاراکاس سفر کرده بود.

مادورو همچنین در حساب توئیتری خود با اشاره به این ملاقات سازنده با وزیر نفت کشورمان گفته بود که راه‌هایی برای تحکیم روابط برادرانه و همکاری در مسائل انرژی به بحث گذاشته شد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی